in , , ,

SnowRunner için ilk araç kokpiti görüntüsü ve yeni bilgiler paylaşıldı!

Spintires‘tan beri yıllardır beklendiğimiz kokpit görüntüsüne sonunda kavuştuk. 2020 yılında çıkacak olan yeni kamyon simülasyonu SnowRunner için dün ilk kokpit görüntüsü paylaşıldı. Bir Rus aracına ait olduğu belirtilen görüntüde ayrıntılı interior modelini ve yeni özellikleri görüyoruz. Aynalar yine kadraja girmemiş ancak çalışacaklarını belirtmişlerdi. Gösterge paneline geldiğimizde kadranlar çalışıyor ve dashboard ekranı da bulunuyor. Ön konsolda çeşitli özellikler için kullanabileceğimiz ve animasyonlu olduklarına inandığımız tuşlar da var. Zaten karakterin el, kol modeli her zaman direksiyonun üzerindeydi. Modlarla aşağı yukarı iyi interior modelleri hazırlanmıştı. Ancak resmi olarak bunun gelmesi harika bir şey. Oyunun yapısı gereği çok ayrıntılı Euro Truck Simulator 2 benzeri bir interior beklemek hata olur. Çeşitli kabin aksesuarları da SnowRunner kokpitlerinde yer alabilir ve bunlar modlarla daha da artabilir. Ancak bu oyun gelişmeye devam edecek. Gördüğümüz her şey daha iyi şekilde karşımıza çıkabilir ya da modlarla, güncellemelerle iyileştirilebilir.

SnowRunner’dan başka hangi bilgiler var? Sizlere park.simulasyonturk.com SnowRunner başlığında aktarmıştık. Sonra da Gündem Simülasyon 27. bölümde paylaşmıştık.

SnowRunner’da pek çok harita olacak. Alaska’da karlı haritalar bulunurken Amerika’da Minnesota civarlarında ise sonbahar ve karlı haritalar bulunacakmış. Rusya’daki haritalar daha sonra duyurulacak ancak orada da farklı iklimlerde geçen yaz, karlı kış, sonbahar mevsimi gibi haritalar göreceğimizi şimdiden söyleyebiliriz. Karlı kış haritalarında yeni yüzey türleri var. Kar doğal olarak çamurdan farklı olarak işliyor ve kendine ait fizikleri var. Buzlu yollar da bulunuyor ve yine kayma fizikleri gibi olaylar eklenmiş.

Yeni oyunda birkaç harita birleşebiliyor. Bu da yeni getirilen ve bu haritaları birleştirmeye yarayan otoyollar ve tüneller sayesinde oluyormuş. Diğer harita geçmek için yüksek dağların olduğu alana gidip otoyollardan tünellerden geçmemiz gerekiyormuş.

Birçok lisanslı araç olacakmış. Sovyet dönemi sonrasındaki Rus araçlarına da yer verilecekmiş. Araçlara şinorkel ve karda, buzda gidebilmek için lastiklere takabileceğimiz zincirler eklenmiş. Bu daha önce vardı ancak yeni oyunda gerçekçi bir sürüş etkisi olacak.

SnowRunner’da genel olarak fizikler yeniden tasarlanmış. Eskisine göre göz önünde çok daha fazla parametre bulunduruyormuş.

Yeni yükler ve görevler geliyordu. Yeni bir özellik daha eklenmiş. Şu an MudRunner’da çeşitli harita modlarında çökmüş, bozuk köprüleri inşa etme görevleri var. SnowRunner’da hasarlı bir köprüyü inşa etme görevi resmi olarak bulunacakmış.

Oyun motoru değiştirilmiş! SnowRunner, Saber Interactive tarafından geliştirildiği için son çıkardıkları oyun olan World War Z’de de kullanılan SWARM oyun motoruna geçirilmiş. Böylece grafikler daha iyi yapılmış ve çizim mesafesi yükseltilmiş. Çok daha fazla yükseltinin olduğu dağlar eklenmiş.

Sistem gereksinimleri az da olsa yükseltilmiş ancak MudRunner’ı sorunsuz oynayabilen SnowRunner’ı da rahatlıkla oynayabilecekmiş.


Saber Interactive tarafından geliştirilen SnowRunner, 2020 yılının ilk yarısında PC(Epic Games Store), PS4 ve Xbox One için Focus Home Interactive tarafından yayımlanacak.

İlk değerlendirme videomuz

SimülasyonTÜRK

SnowRunner duyuruldu! İşte kesinleşen özellikler listesi [Video]

One Comment

Leave a Reply
  1. vay beee oyuna bak hacı sonunda adam gibi yaptılar oyunu ama benim sistem sorunsuz oynatacak mı düşündürücü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Train Simulator 2020 çıktı! (Yeni grafik iyileştirmeleri ve yeni rota)

Gündem Simülasyon #30 Kayışlı Direksiyon, SnowRunner Kokpiti, Trakya DLC, F-MAX