Fishing: Barents Sea Çıktı!
Connect with us

Haber

Fishing: Barents Sea Çıktı!

Misc Games tarafından 4 yıldır geliştirilen balıkçılık simülatörü Fishing: Barents Sea Steam’de yayınlandı.

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

Fishing: Barents Sea Çıktı!

Misc Games tarafından 4 yıldır geliştirilen balıkçılık simülatörü Fishing: Barents Sea Steam’de yayınlandı. 31 TL’lik satış fiyatı ile bizleri şaşırtan oyun Barents Denizinde geçiyor. Unreal Engine 4 kullanılarak geliştirilen oyun yine Astragon Entertainment tarafından yayımlanıyor. Çıkış sürümünde Türkçe dil desteği olmayan oyun 1-2 hafta içinde Türkçeleştirilecek. Misc Games, Fishing: Barents Sea oyununu güncellemelerle geliştirmeye devam edeceğini daha önce açıklamıştı. Planlarında okyanus sistemini geliştirmek ,tekne ve gemi fiziklerini iyileştirme, yeni balık türleri ve yeni gemiler var. Hatta DLC çalışmaları da planları arasında yer alıyor.


Fishing: Barents Sea dünyasında kendi balıkçı teknenizde dümenin başına geçin ve en iyi balıkçılık alanlarını bulmak için engin Norveç denizini keşfe çıkın. Büyükbabanızdan miras kalan küçük tekneyle başlayın, balık yakalayın ve yükseltmelerin yanı sıra daha büyük ve daha iyi tekneler için para kazanın. Barents Denizi’nin güzelliğinin keyfini çıkarın ve balıkçılıkla ilgili hayallerinizi gerçeğe dönüştürün.

Farklı teknelerde çeşitli balıkçılık ekipmanlarıyla farklı balık türlerini yakalamayı öğrenin. Her yöntemi öğrenmek kolaydır, ancak ustalaşmak zordur – marifetlerinizi gösterme zamanı geldi!

Kapı sensörleri ve TrawlEye gibi resmi lisanslı Scanmar ekipmanlarını kullanarak trol teknenizde tam kontrol sağlayın. En büyük balığı yakalayabilmeniz için teknenizi yükseltin! Ancak yıllık balıkçılık kotalarınızın altında kaldığınızdan emin olun, her adımın ve her balıkçılık faaliyetinin planlanması gerekir. 20 yıllık hava durumu verileri, Barents Denizi’ndeki mevsim ve su sıcaklığına göre hareket eden balık sürüleri için gerçekçi bir ortam yaratır. Her şeyi takip etmek ise size düşer.

Mürettebatı işe almak veya görevleri kabul etmek için limandaki bara uğramayı unutmayın. Limanda ayrıca gemilerinizi onarabilir veya yükseltebilir, bankadan kredi alabilir ya da mağazadan malzeme ve yem satın alabilirsiniz.

Kuzey Norveç’in çarpıcı manzaralarını yeniden yaratan açık bir dünya ortamını özgürce keşfedin. Sonar, radar ve GPS yardımıyla en iyi balıkçılık bölgelerini arayın ve kendinize en büyük kârı yakalayın.

Çıkış videosu

 

Özellikler:

  • Harika bir açık dünya ortamı için Unreal™ 4 Engine
  • Gerçek Norveç manzaralarına dayanan devasa bir harita
  • Dinamik gün, gece ve ay döngüleri
  • Mevsimsel zaman etkileri ve değişen hava durumu
  • Oynanabilir altı gemi
  • Yarı gerçekçi balıkçılık yöntemleri – öğrenmesi kolay, ustalaşması zor
  • Avınızın davranışını etkileyen gelişmiş balık yapay zekâsı
  • Scanmar’ın lisanslı Catch Control Sistemlerini ve resmi lisanslı Hermes trol teknesini içerir

 

Videolarımız

 

 

Fishing: Barents Sea forumunda diğer oyuncularla birlikte deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. https://park.simulasyonturk.com/c/iskele/fishing-barents-sea

 

 

SimülasyonTÜRK

Reklam
1 Yorum

1 Yorum

  1. Yaşar

    Şub 7, 2018 at 16:04

    Hadi gözümüz aydın bu fiyata bu oyun bedava

Cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

American Truck Simulator Haber

American Truck Simulator’ın Washington Eyaletindeki Şehirlerin Simgesel Noktaları [Ekran Görüntüleri]

SCS Software bu haftayı American Truck Simulator’ın Washington eyaletindeki şehirlerin simgesel noktaları bir blog yazısı ile aktardı. 10 ayrı ekran görüntüsünde Washington şehirlerindeki önemli ve görülecek yerler karşımıza çıkıyor.

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

SCS Software bu haftayı American Truck Simulator’ın Washington eyaletindeki şehirlerin simgesel noktaları bir blog yazısı ile aktardı. 10 ayrı ekran görüntüsünde Washington şehirlerindeki önemli ve görülecek yerler karşımıza çıkıyor. SCS yazıda gerçek dünyada ki ortamları oyun dünyasına aktarmanın her zaman ki zorluğundan bahsediyor. Burada 1:20 ölçekte bir harita hazırlandığı için birçok teknik ve pratik sınırlamalara takılınıyor. Oyunculara ellerinden geldiğince en gerçekçi ortamda araç kullanmalarını sağlayan sürükleyici bir deneyim oluşturmak için birkaç geliştirme hilesi(aslında püf noktası) kullanıyorlarmış. Bu tekniklerden biri ise yerel mimariye ek olarak kendine özgü farklı noktalar ve oluşturup yerleştirmekmiş. Doğal veya insan yapımı yapılar olabilirmiş. Ekran görüntülerine dikkatli baktığınızda ne demek istediklerini daha iyi anlayacaksınız.

Panoramik fotoğraf;

Aşağıda eyaletin şehirlerinde bulunan küçük figür heykellerden eyaletin her yerine uzanan büyük köprülere kadar boyut ve şekil olarak büyük ölçüde farklılık gösteren simgesel noktalar var. Bölgeyi bilenlerin hemen tanıyacağını umuyorlar. Bizce Oregon’daki şehirlere daha fazla canlı duruyor. Washington eyaletinde bir sürü önemli firmanın genel merkezi ve ofisleri bulunuyor. Belki çoğumuz biraz küçük olması nedeniyle hemen hemen Oregon ile aynı bir ortam bekleyeceğiniz umuyor ancak yeni ekran görüntüleri yayınlandıkça bunun pek de öyle olmadığını fark ediyoruz.
 

Steam’de istek listenize eklediniz mi? SCS ne demişti? Daha erken çıkacak! 😀 Bu tarz yazılarla eklentinin şu an ne durumda olduğunu az çok anlıyor gibiyiz. Ayrıca trafikte çift dorseli yapay zeka da dikkatinizden kaçmasın. İrili ufaklı bir sürü güzel nokta var. Muhtemelen Oregon’da yaptığım gibi ilk oynanışta sanki gerçekten oraya gitmiş bir turist gibi davranacağım. Fotoğrafı çekilecek çok güzel yerler var. Uçak biletimizi yılın hangi ayına alsak acaba?

 

 

American Truck Simulator forumu için buraya tıklayabilirsiniz.

SimülasyonTÜRK

Okumaya devam edin

Haber

LOTUS Simulator için Münih Tramvay Hattı Geliştiriliyor

Erken erişimde olan simülatörün erken erişime çıkacak olan eklentisi…. Tren, tramvay, metro ve otobüs gibi araçları konu alan LOTUS Simulator için ViewApp tarafından aylardır München Tram isimli harita geliştiriliyor.

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

LOTUS Simulator için Münih Tramvay Hattı Geliştiriliyor

Erken erişimde olan simülatörün erken erişime çıkacak olan eklentisi…. Tren, tramvay, metro ve otobüs gibi araçları konu alan LOTUS Simulator için ViewApp tarafından aylardır München Tram isimli harita geliştiriliyor. Ana yapım henüz erken erişimde olduğu için çıkacak olan bu eklenti de erken erişimde olacak.  Münih’de 27 ve 28 numaralı hatlarda tramvay kullanabileceksiniz ancak 2019’un ilk çeyreğinde R2.2b tramvayı ile 28 numaralı hat çıkacak. Ardından 2. çeyreğinde sonunda ise 27 numaralı hat sunulacak.

 

Aşağıda 27 ve 28 numaralı hatların durak listesi bulunuyor. 15 durağa sahip 27 numaralı güzergahta Petuelring ve Sendlinger Tor arasında 20 dakika civarında oynayabileceksiniz. 28 numaralı tramvay güzergahında ise Sendlinger Tor – Scheidplatz semtleri arasında tramvay kullanacaksınız. Toplamda 12 durak var 16 dakika sürüyor.

Munich Tram – Route 27 & 28  özellikleri:

  • Tamamen işlevsel kokpit ve ayrıntılı kokpit tasarımı bulunan MVG firmasının R2.2b model tramvayı
  • Route 27: Sendlinger Tor – Petuelring
  • Route 28: Sendlinger Tor – Scheidplatz
  • Einsteinstraße tramvay garajı
  • 370’ün üzerinde son derece ayrıntılı bina nesneleri
  • Son derece ayrıntılı sokaklar ve sahne tasarımı
  • Çeşitli AI araçlar
  • Orijinal anonslar
  • Zaman çizelgeleri ve yeni oynanış

 

Steam

Henüz fiyatı belli olmadı. Ancak henüz simülatörde ne AI araçları(tramvaylar dahil) ne de yolcular var. Önümüzdeki aylarda çıkacak olan güncellemelerle bunların ekleneceğini varsayıyoruz. Çünkü München Tram hattının tam sürümde bu özellikler belirtilmiş. Öte yandan OMSI 2 için Münih haritası geliştiriliyor. Lotus Simulator’ın elbette hala ciddi özelliklere ihtiyacı var. Ancak geçtiğimiz günlerde 64-bit desteğine geçildi. Bu da çok önemli bir adım. 🙂

SimülasyonTÜRK

Okumaya devam edin

Haber

Forza Horizon 4 Ödüllere Doymuyor

Playground Games, Forza Horizon 4 ile neredeyse sektördeki tüm ödülleri topladı. Academy of Interactive Arts & Science tarafından düzenlenen 22. DICE Awards’da Yılın Yarış Oyunu kategorisinde F1 2018, Wreckfest ile finale kalan Forza Horizon 4 ödülü kazanmayı başardı.

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

 

Playground Games, Forza Horizon 4 ile neredeyse sektördeki tüm ödülleri topladı. Academy of Interactive Arts & Science tarafından düzenlenen 22. DICE Awards’da Yılın Yarış Oyunu kategorisinde F1 2018, Wreckfest ile finale kalan Forza Horizon 4 ödülü kazanmayı başardı. Son olarak Şubat ayı güncellemesi çıkan oyunun ayrıntılarına buradan ulaşabilirsiniz.

 

Okumaya devam edin

Bir rica…

Sitemizde Adblocker kullanmamanızı rica ediyoruz. Sizi rahatsız edecek reklamlara yer vermiyoruz. Yayının devam etmesi için Google reklamlarının desteğine ihtiyacımız var.

Açılır Menü

Advertisement
Advertisement

Son Yorumlar

Trendler