in ,

Denizaltı Simülasyonu UBOOT’dan Sabırsızlandıran Bilgiler [Dev Konu]

Denizaltı Simülasyonu UBOOT’dan Sabırsızlandıran Bilgiler [Dev Konu]

Denizaltı simülasyonu meraklıları ve Silent Hunter oyuncuları bu oyunu beklemeli!

PlayWay‘in Deep Water stüdyosu tarafından denizaltı simülasyonu UBOOT için uzun bir aradan sonra yeni bilgiler ve ekran görüntüleri paylaşıldı.

Aşağıda VIIC denizaltısının kumanda kulesi, kış ve baş torpido odalarına ait ekran görüntüleri var.

Denizaltı’nın yükseltilebilir özellikleri de listelendi. UBOOT oynarken denizaltımıza aşağıda listelenen ekipmanları takabileceğiz.

  • Ek Kompresör
  • Anti-Sonar kaplamalı  „Alberich”
  • Net Kesici
  • Takviyeli Pistonlar
  • Kompresörler (Dizel)
  • Snorkel
  • Anti-Radar Kaplamalı Snorkel
  • Elastic Elements (Dizel / Elektrik)
  • GHG
  • KDB
  • SU-Gerät „Nibelung”
  • GHG-Balkon
  • Net Bekçi Anteni
  • Stabantenne
  • FuMB 1 „Metox”
  • FuMB 7 „Naxos I”
  • FuMB 26 „Tunis”
  • KZG 44/2 „Kurier”
  • Akümülatörler I / II / III
  • 8.8 cm Cannon
  • Trim Pompası
  • Tuvaletler
  • Kumanda Kule Reflektörü

Bu yükseltme özellikleri diğer denizaltılarında da olacak. Müttefikler için radarlar, yön bulma cihazları ve benzeri ekipmanlar da var. Tüm bu teknolojiler oyuncu veya düşman tarafından öncelikle araştırılarak bulunmalıdır.

 

Arazi geliştirmeleri;

Arazilerin çiziminde Google Earth çevrimdışı verileri kullanılıyor. ABD’nin NOAA adlı kurumunun verileri ile birlikte Cebelitarık, Peninsula Spit, Helgoland, Scapa Flow gibi yerlerin modellemesinde yükseklik verileri, vektörize kartografik verileri dikkate alınıyor. Arazi kalitesini önemli ölçüde geliştirmişler fakat bunun üzerinde çalışmaya devam edecekler.

2. Dünya Savaşı yıllarında denizaltında yaşam sürdürmek kolay değildi. Bu nedenle oksijen dağılımını UBOOT’da da mantıklı yapmanız gerekiyor. Aksi halde tıpkı gerçekte olduğu gibi trajik olaylar başınıza gelebilir.

 

Denizaltı Kalemleri

Oyuncular oyunda oynarken denizaltılarını Almanya, Fransa, Polonya, Romanya, Yunanistan’da bulunan tüm denizaltı kalemleri ve limanlarında demirleyebilir. Daha fazla liman da eklenecek. Bu güvenli yerlerde denizaltınızı yükseltebilir, onarabilir, mürettebatınızı yönetebilirsiniz.

Gemi ve torpido efektleri

Gemilerin yay ve kıç dalgalarını geliştiren stüdyo torpidolar için köpük izleri eklemiş. Denizaltılar sudan çıktıktan sonra su gövde deliklerinden akabiliyor.

Gemiler

Aşağıda listelenen gemiler UBOOT’da yer alacak.

  • Admiral Hipper Cruisers, Kriegsmarine
  • Black Swan Sloops, Royal Navy
  • Bogue Escort Carriers, U.S. Navy
  • Allen M. Sumner Destroyers, U.S. Navy
  • Casablanca Escort Carriers, U.S. Navy
  • Deutschland Heavy Cruisers, Kriegsmarine
  • Fishing Boats
  • Flower Corvettes, Royal Navy
  • Gnevny Destroyers, Soviet Navy
  • Liberty Freighters, U.S. Navy
  • Motor Torpedo Boats, Royal Navy, Royal Canadian Navy
  • Type 1934 Destroyers, Kriegsmarine
  • Porpoise Submarines, U.S. Navy
  • Rio de Janeiro Freighter, Kriegsmarine
  • T2 Tankers, U.S. Navy
  • Tribal Destroyers, Royal Navy, Royal Canadian Navy
  • U-Class Submarines, Royal Navy
  • V-Class Destroyers, Royal Navy
  • F-Class Destroyers, Royal Navy
  • Type VIIC U-Boats, Kriegsmarine
  • Type VIIB U-Boats, Kriegsmarine
  • Type IIB U-Boats, Kriegsmarine
  • Type XIV U-Boats, Kriegsmarine

 

Render görüntüleri;

 

UBOOT modlama desteğiyle çıkacak. Verilerin çoğunu kolayca okunabilir, modüle edilebilir hale getirmek için Excel tablolarına aktarmışlar ve dahili olarak eş zamanlı olarak bu dosyalar üzerinde çalışabiliyor. Modlama desteğinde gerçek senaryolar oluşturulabilir, gemiler, denizaltılar eklenebilir, limanlar veya oyun dünyası düzenlenebilir. Bakalım nasıl bir sistem olacak?

Harici Operasyonlar

Karada veya diğer gemilerde mürettabatla çalışabileceğimiz harici operasyonlar eklenmiş. Oyuncular boşaltılan gemileri ya da enkazları yağmalayabilecek, dalgalanmaları önleyebilecek, hava istasyonları yerleştirebilecek, her operasyon, misyon için takımın büyüklüğüne bağlı olarak bazı dalış takımları ya da silah gibi ekipmanları seçebilecek. Görev için ne uygunsa onu alacak.

Raporlama

Batan gemilerin ya da konvoylar gibi tüm ilginç şeyler artık rapor edilebiliyor. Bunların her birinin ödülü de olacak. Düşmanlar ayrıca radyo yayınlarını da dinledikleri için sizi bulduklarında kötü olabilir.

 

Kampanya Özelleştirme

Yeni bir kampanya başlatıldığında oyuncunun isteğine göre özelleştirilebilir. Zorluk dereceleri ve demir adam modu gibi şeyler kampanya boyunca oyuncunun tarih üzerindeki gerçekçilik etkisi ve birçok simülasyon ayarı olabilecek. Sid Meier’s Civilization serisindeki yılları döndürme özelliğine benzer bir gün atlama etkisi var. Bu yolla 1940-1945 arasında tüm kampanyayı hızlı şekilde 25 saat uzun şekilde ise 80 saat oynayabilirsiniz.

Simülasyon gerçekçilik ayarlarında dud torpidoları, periskop stabilizasyonu, perspektif zorlama vb. ayarlamalar yer alıyor. Sınırlı oksijen gibi diğer simülatörlerde olan ayrılmaz parçalar da olacak. Bu tür şeylerinde tamamen keyifli olması ayarlanmış.

Bir kampanya görevine başladıktan sonra denizaltınızı seçebilir ve ilk göreve girebilirsiniz. Bundan sonra ise harita üzerinde serbest dolaşma, bazı görevler isteme, askeri operasyonlara gitmekte serbest oluyorsunuz.

Tarih üzerindeki etkiler

UBOOT için gelen geri bildirimleri ve görüşleri dikkatli bir şekilde inceleyip analiz etmişler. Oyuncu UBOOT oynarken tarihin üzerindeki etkisini belirleyebilecek. UBOOT’da oyun oynamak çeyreklere bölünmüş durumda ve her üç aylık dönemin sonunda gerçekleşen tarihsel olayları fotoğraflarla birlikte araştırılan yeni teknolojileri, imzalanan anlaşmaları ve ilerlemenizi görselleştirmeye yarayan çizelgelerin olduğu bir çeyrek özet yer alıyor.

Hiçbir şey yapmazsanız oyunda olan her şeyin tamamı %100 tarihsel olacak ama Normandiya işgaline inandırıcı kanıtlar bulup ya da düşman konvoylarını batırırsanız tarihten sapabilirsiniz. Tabii savaşı kazanmanın bir yolu yok çünkü ABD, Atom Bombası geliştiriyor. İşte bu noktada ordu yenilgiye uğratılmadan yıkıcı bir silah karşısında onurlu bir şekilde zorla teslim olacak. Oyuncular savaş zamanı kararlarında bağımsız olduklarından birçok denizaltı kaybedebilir.

Çıkış Tarihi

UBOOT ne zaman çıkacak? Deep Water stüdyo hala bir tarih veremiyor. Oyun üzerinde PlayWay’in de desteğiyle sıkı bir şekilde çalışmaya devam ediyor. Üstelik bütçe sorunları da yok. Bu fırsatı kullanıp kaliteden ödün vermek istemiyorlar. Zaten oyunun birçok alanını bitirmişler fakat yine de animasyonlar, modeller, arayüz gibi pek çok şeye ihtiyaçları var. Kariyer görevlerine hala birçok hata var ve bunların düzgün çalışması gerek. Önümüzdeki aylarda çıkış tarihi duyurulacak.

 

Mart ayında paylaşılan oynanış videosu

 

Polonyalı stüdyonun açıklamalarına bakacak olursak deniz savaşı sevenler için harika bir simülasyon geliştiriliyor. Silent Hunter oyuncularının dikkatine!

 

SimülasyonTÜRK

5 Comments

Leave a Reply

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Euro Truck Simulator 2 – Renault Laguna Araba Modu [Video]

Fernbus Coach Simulator – 1.15 Güncellemesi