Ana Sayfa Euro Truck Simulator 2ETS 2 Harita ETS 2 için Yeni Türkiye Harita Modu “OnalTurkeyMap” Çıktı!

ETS 2 için Yeni Türkiye Harita Modu “OnalTurkeyMap” Çıktı!

Yazar SimülasyonTÜRK

Gebze, İzmit, Düzce, Bursa, Osmangazi Köprüsü, Bandırma ve Balıkesir şehirlerinin bulunduğu yeni Türkiye harita modu Muhammet Önal tarafından ETS 2 için yayınlandı. Haritanın ilk sürümünde bizleri Marmara bölgesindeki birkaç şehir ve ilçeleri karşılıyor. Osmangazi Köprüsü üzerinden geçip Bursa’ya gidebiliyoruz. Road to the Black Sea DLC‘si ile birlikte gelen Türkiye’nin Trakya kısmında yalnızca Edirne, Tekirdağ ve İstanbul şehirleri yer aldığından devamının modla tamamlanması gerekiyordu. OnalTurkeyMap ile bu gerçekleşiyor. Var olan yeni assetler sayesinde Türkiye’ye benzer bir canlı bir ortam oluşturulmuş.

Uzun süredir üzerinde çalıştığım haritayı sonunda v1.0 olarak yayınlıyorum. ➤v2.0 sürümünün detayları ve aşamalarını görmek için takipte kalın… Hedefim tabiki Türkiye’min 4 bir tarafını en güzel şekilde dizayn etmek. Harita yapımında kabullenmesi zor hatalarla karşılaştım,yayın tarihini 3 gün geciktirdim diye demediğini bırakan bazı takipçilerime sesleniyorum… Benim bundan çıkarım en fazla kişi başından 1 kuruş.Editörle uğraşmayı sevdiğim için Türkiye Haritası projesini başlattım ki tarih vermeye başladıktan sonra olanlar olmaya başladı,fakat şu an harita eskisinden daha güzel oldu,3 kez yarı yoldan geri dönüp bir daha başladım… Bunları 3 güne sığdırdım çok hasta bi şekilde yatmam gerekirken yaptım ve sizlerle paylaşıyorum. Linkleri benim koyduğum reklam linki olmadan paylaşmanızı da kesinlikle yasaklıyorum… Haritayı kendiniz editleyebilirsiniz,fakat benden izinsiz insanlarla paylaşmamanızı söylemeliyim… Umarım haritayı seversiniz hepiniz Seviliyorsunuz 🙂 Mod 1.36x Sorunsuz Çalışmaktadır



➤Gerekli DLC Listesi ➤Going East: ➤Road To The Black Sea

ARKADAŞLAR BİLDİĞİNİZ ÜZERE MODU AÇABİLMENİZ İÇİN 5 ADET DLC OLMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLEMİŞTİM FRANSA İTALYA GİBİ FAKAT HARİTAYI YAYINLAMADAN ÖNCE DLC LİSTESİNİ AZALTARAK MODUN ÇALIŞIP ÇALIŞMADIĞINI KONTROL ETTİM VE SADECE(Going East),(Road To The Black Sea) DLC’LERİ AKTİFKEN OYUNA SORUNSUZ GİRDİ. SADECE BU 2 DLCYE SAHİP OLAN ARKADAŞLARIM İNDİRİP DENEYEBİLİRLER UMARIM BANA ÖZEL BİR ŞEY DEĞİLDİR BU OLAY 😀


Uyumlu Oyun Sürümü: 1.36.x ve üstü

Mod Sürümü: 1.0

Gerekli DLC: Going East, Road to the Black Sea

Yapımcı: Muhammet Önal

OnalTurkeyMap➤ Base Dosyası: https://lnkload.com/2nq8W [130 MB]

OnalTurkeyMap➤ Def Dosyası: https://lnkload.com/2nq8O [10 MB]

Haritada Gördüğünüz Eksiklik Veya Hataları Discord Üzerinden Atabilirsiniz…

EMEĞE SAYGI! ➤ByNoGame Bağış Linki https://www.bynogame.com/destekle/mon4l

➤Daha Fazlası İçin: https://www.youtube.com/c/MON4L

➤Instagram: https://www.instagram.com/onlmuhammet0/

➤Discord: https://discord.gg/wapjAAQ


Harita modu nasıl kuruluyor?

Yukarıdaki bağlantılardan indirdiğiniz OnalTurkeyMap.scs ve OnalTurkeyDef.scs dosyalarını Belgelerim/Euro Truck Simulator 2/ mod klasörü içine atın. Ardından oyunu açıp profilinizin Mod Yöneticisi ekranında aktifleştirin.

 

SimülasyonPark’ta ana konusu takip edebilirsiniz. Oynanış videosu ile harita hakkında izlenimlerimizi aktaracağız.

36 yorum
15

Bu yazıları da okuyabilirsin

36 yorum

Avatar
MAGTR4141 Mar 4, 2020 - 21:45

Sonraki sürümde Marmara Adasını Ekleyebilir misin?

Cevapla
Avatar
ali Mar 4, 2020 - 21:59

TUZLA DA gelicekmi?

Cevapla
Avatar
Gökay Mar 4, 2020 - 22:31

İzmit ile Düzce arasında Sakarya olmaması biraz kötü olmuş. Açıkçası Sakaryayı da görmek isterdim bir sakaryalı olarak ama haritanın gelişeceğine ianıyorum 🙂

Cevapla
Avatar
Gökay Mar 4, 2020 - 23:37

Gebze olmasına çok sevindim.Yapanların eline emeğine sağlık

Cevapla
Avatar
Muhammet Önal Mar 5, 2020 - 08:17

Eyvallah kardeşim siz en iyisine layıksınız

Cevapla
Avatar
emre Mar 22, 2020 - 14:15

kardeşim ben atıyorum modu oyun yuklenırken atıyor oyundan

Cevapla
Avatar
hüseyin Mar 5, 2020 - 10:01

kardeşim linki indirmiyorki reklama geçiyor

Cevapla
Avatar
MAGTR4141 Mar 5, 2020 - 20:37

Ben az önce denedim oluyor

Cevapla
Avatar
UMUT.D Mar 6, 2020 - 14:02

HÜSEYİN :”kardeşim linki indirmiyorki reklama geçiyor” yazmışsın sana katılıyorum indiremiyorum bende.

Cevapla
Avatar
Burak Mar 7, 2020 - 12:45

Kardeşim öncelikle eline sağlık böyle modlama yapan arkadaşları görünce hoşuma gidiyor bende bir ara çünkü çeşitli oyunlarda modlama yaptım her neyse benim sorum şu Türkiye’nin tüm şehirlerini zamanla getirecekmisin?

Cevapla
Avatar
Ahmet O. Mar 8, 2020 - 01:31

Harita çok güzel olmus emeğine sağlık simdi benimde bi harita tr haritası yapma çekti 😀 az bilgim var harita editorde

Cevapla
Avatar
cem t. Mar 8, 2020 - 14:56

mod güzel olmuş ama indirirken ki şu link kısaltma olayından vazgeçin artık ya sırf para kazanmanız uğruna bilmem ne kaç tane yasal olmayan sayfa açılıyor ne olduğu belli değil virüs bulaşır mı bulaşmaz mı ne edicez artık yav vazgeçin link kısaltmadan

Cevapla
Avatar
Muhammet Önal Mar 25, 2020 - 14:39

tek kazancım o link?
sen 3 saniye reklam bekleyemeyeceksin diye ben niye 2 kuruşluk kazancımdan da vazgeçeyim
Şu açıdan bakmayın artık şu linklere!

Cevapla
Avatar
Oğuzhan Ünal Mar 9, 2020 - 04:05

Emeğine sağlık, diğer modlarla çakışabilir diye indirmedim ama ileride indirebilirim belki. Bu modları sharemods sitesinde paylaşırken para kazanmak için webmoney’e mi üye oluyorsunuz? Paypal şu anda Türkiye’de kullanılamıyor sanırım. Ben de şu anda bir mod üzerine çalışıyorum da onun için sordum.

Cevapla
Avatar
Muhammet Önal Mar 25, 2020 - 14:40

webmoney üzerinden alıyoruz ama ben daha hiç alamadım :d

Cevapla
Avatar
can Mar 9, 2020 - 09:38

linke nasıl gireceğinize yardımcı olim bir tane hotes diye bir dosya var onu not defteri olarak çalıştırın oradan en aşağıya inin ve oradan hepsini sil bukadar

Cevapla
Avatar
CEGERXWİN ELBİR Mar 11, 2020 - 21:12

MARDİN GELECEKMİ USTA

Cevapla
Avatar
CEGERXWİN ELBİR Mar 11, 2020 - 21:12

GELİRSE MARDİN KIZILTEPE OLSUN USTA

Cevapla
Avatar
barbaros Mar 19, 2020 - 10:02

merhabalar arkadaşlar ben bu modu indiridm ama Going East var oyunun mod bölümünden modu aktifleştiriyorum sonra oyuna giriyorum ama ets2 oyun hatası veriyor ne yapmam lazım çok acil yardım

Cevapla
Avatar
emre Mar 22, 2020 - 14:16

kardeşim ben atıyorum modu oyun yuklenırken atıyor oyundan

Cevapla
Avatar
kuzey Mar 23, 2020 - 21:43

abi ben bandırmalıyım

Cevapla
Avatar
Ali Mert Mar 24, 2020 - 13:01

Going East, Road to the Black Sea dlc lerini nerden inidirip nereye kurabilirim yardımcı olur musunuz

Cevapla
Avatar
ati Mar 24, 2020 - 18:58

abi ben kurdum dosyayı etsye girdiğimde modu aktif ettim başla dedim oyundan attı ne yapacam

Cevapla
Avatar
Rıdvan Mar 24, 2020 - 22:15

aynen bendede atıyor yaa

Cevapla
Avatar
Muhammet Önal Mar 25, 2020 - 14:41

hangi dlcler var sende

Cevapla
Avatar
Batuhan Celep Mar 31, 2020 - 14:17

bütün harita dlcleri var bende bendede aynı hata var

Cevapla
Avatar
Ferdi Mar 24, 2020 - 22:17

Road To Black Sea Dlc’sinde eksik olan Kırklareli’ni de ekleseniz olmaz mı?

Cevapla
Simülasyon Türk
Simülasyon Türk Mar 24, 2020 - 23:17

Yeni sürümde eklenmiş. Yakında çıkacak.

Cevapla
Avatar
Görkem Mar 25, 2020 - 19:13

Şehirlerin ismi haritada gözükmüyor bende

Cevapla
Avatar
Cenk Mar 27, 2020 - 19:32

Antalya şehri gelsin (youtubede haritayı paylaşcagım ♥ )

Cevapla
Avatar
özhan Nis 6, 2020 - 16:18

Muhammet ellerine sağlık mod güzel olmuş inşallah devamını diliyorum modu indirdim sıkıntısız çalışıyor ama bazı yerlerde yollar kapalı ist düzce arası Düzce’de dorse almak için gittim işlerinden yol geçiyor diyer yerlere henüz gitmedim oralarda da sorun olursa size bilgi veririm kolay gelsin hayırlı çalışmalar

Cevapla
Avatar
Ahmet Nis 7, 2020 - 21:21

Kanka nasıl yaptın nereye bastın

Cevapla
Avatar
talha Nis 10, 2020 - 12:58

aynen bende de atıyor ne yapmalıyım

Cevapla
Avatar
Çağrı Nis 13, 2020 - 18:59

Def linki çalışmıyor. Rica etsem alabilir miyim?

Cevapla
Avatar
emre Nis 17, 2020 - 22:50

atıyor oyundan biraz daha çalış kardeşim

Cevapla
Avatar
İLKE May 13, 2020 - 21:30

Kısaltma link diye koyduğunuz sitelerde reklam olarak çıka +18 fotoğralar var LÜTFEN DEĞİŞTİRİN!

Cevapla

Yorum yazın