in ,

Spin Tires Bugünlere Nasıl Geldi ve İlk Oyun Fikri Ne Olmuştu? Geliştiricisi Açıkladı!

Spin Tires Bugünlere Nasıl Geldi ve İlk Oyun Fikri Ne Olmuştu? Geliştiricisi Açıkladı!

Spin Tires’ın geliştirici Pavel Zagrebelnyy geçtiğimiz günlerde Focus Home Interactive forumlarında oyunun geçmişine dair bazı paylaşımlarda bulundu.

Spin Tires oyunu için çalışmaya 2008 yılında Havok Physics Innovation Contest – Havok Fizik İnovasyon Yarışması için başladığını biliyorduk. Bu bilgiyi tekrarlayan geliştirici birkaç ekran görüntüsü ile SpinTires’tan önceki oyun fikirlerini açıklıyor.

Oyunun başlangıcında DirectX yerine OpenGL ve Havok’un yerine PhysX kullanılıyormuş. Orijinal oyun fikri Besiege oyununa benziyormuş(o zamanlar olmayan bir oyun).

Ardından aircraft simulator yani hava aracı simülatörü fikri çıkmış:

Ama sonunda offroad truck simulator/kamyon simülatörüne dönüşmüş:

2008’den bu yana 10 yıl geçti. Pavel sektörde bu oyunla 10. yılını da kutluyor diyebiliriz. 🙂

Ancak kod tabanı bundan önce gelişmeye başlamış. Aşağıda Level Editor programının ilk sürümlerine ait bir ekran görüntüsü var.

 

Enstitüde eğlendiğini belirten Pavel Zagrebelnyy şu an Saber Interactive’da SpinTires: MudRunner’ı geliştiriyor. Önümüzdeki haftalar ilk ücretli DLC duyuru gelecek ve harita modları için Steam Atölye desteğinin yer aldığı güncelleme çıkartılacak. Ardından yazın başında MudRunner USA adı ile Amerika haritası ve araçları eklenecek.

Ayrıca 2009’da Intel yarışmasına katıldığında paylaşılan demoyu ve ondan sonra çıkan tüm demoları ve sürümleri oynayan biri olarak bu değişime tanık olduğum için mutluyum aynısını yapanlara sevgiler!:) 10 yıl aslında benim de ilk oyun sitemi kurduğum zamanlara denk geliyor.

 

SimülasyonTÜRK

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sea of Thieves – 3 Saatlik Oynanış [Twitch Yayını]

PC Building Simulator için Yeni Lisans Anlaşmaları