RUST – Devblog 105 Güncellemesi Bilgileri
Yeni oyuncu modelleri eklendi. Var olan kadın model güncellendi.
Tavan ışıklarında geliştirmeler yapıldı. Yaptığınız evlere takılan ışıklar çok daha ayrıntılı ve güzel görünecek.
Öncesi ve Sonrası
Zırhla ilgili düzeltmeler yapıldı. Örnek olarak;
Önceden böyleydi
AK Damage( 40 ) * Headshot Multiplier( 2 ) * Protection( 1 - 0.8 ) = 16
Şu an;
AK Damage( 40 ) * Headshot Multiplier( 2 ) * Protection( 1 - 0.8 ) * Protection( 1 - 0.8 ) = 3.2
Medikal yani sağlıkla ilgili düzenlemelerin de yapıldığı belirtiliyor. Tabii buna etki eden unsular da doğal olarak düzenleniyor.
El bombasının kullanılabilirliği arttırıldı.
Bitki örtüsünde otlar değiştirildi. Fazla tekdüze ve pürüzsüzdü. Sağ taraftaki görüntüde son durumu gösteriliyor.
Şeffaf Yüzeyler & Sis – Final
Bu tür özelliklerde final durumuna geldiler. Haftanın çoğu grafikle ilgili düzeltmeleri yapmakla geçmiş. Sis tarafından göz ardı edilen yerler aşağıda görüldüğü gibi düzeltiliyor.
Kaynak toplama!
Bu haftaki harita güncellemelerinde kaynak toplamada büyük değişikliklere gidildi. Cevherler haritada özel yerlere dağıtılmıştı ve bulmak zor oluyordu. Şimdi cevherler(ore) diğer kaya oluşumlarının etrafında çıkacak.
Harita güncellemeleri yapıldı. Birçok alan düzenlendi ve değiştirildi.
Kapıların güçsüz tarafı düzeltildi.
Su Malzemeleri (Sonraki güncelleme)
XP sistemiyle ilgili düzenlemeler de içeren bu güncelleme oldukça geniş arkadaşlar. Var olan özellikler geliştiriliyor, değiştiriliyor, düzeltiliyorlar. Bitmek bilmeyen bir oyun neredeyse. Ne varsa simüle edilmeye çalışılıyor. Her güncelleme gerçekten dolu dolu. Yakından takip ediyoruz.
Zindan binaları üzerinde çalışmaya başladılar. Önümüzdeki haftalarda daha fazla ayrıntı paylaşılacak.
Güncelleme değişiklikleir listesinin tamamına buradan ulaşabilirsiniz.
SimülasyonTÜRK – RUST