in ,

Cattle and Crops – Tech Demo v0.0.9.4 Mısır Sılajı Güncellemesi

Cattle and Crops – Tech Demo v0.0.9.4 Mısır Sılajı Güncellemesi

MasterBrain Bytes stüdyosu geciken Cattle and Crops güncellemesi yayınladı. Teknik demoya gelen v0.0.9.4 güncellemesi ile mısır sılajı için eğitim görevi ve araçlar eklendi. Erken erişim sürümünün Ekim ayına ertelendiğini de ekleyelim. Açıklamalarında römork içindeki doldurma düzlemlerindeki geliştirmelerin Sistem dinamik dolum ve yığınların gerçekçi oluşturulmasını sağlayan Voxel teknolojisini temel alıyor. Bunlarla birlikte yükleme ve boşaltma sürecini daha gerçekçi yapmak ve performansı arttırmak için yapılması gereken birçok iş var.

 

Depolama silosu çiftlik bahçesinin arkasına yerleştirilmiş. Şu anda basit bir ürün yığını sürümü uygulanıyor, dolum seviyesine göre yere yığılmış dolum sistemi var. Voxel teknolojisi sonradan eklenecek.

AI yani yapay zekanın temellerini yeniden düzenlemek zorunda kalmışlar ve bu çok zaman almış. Tarla başları, dönüş manevraları, mısır sılajı ve taşıma bu alana giriyor. Başlangıçta biçerdöver yönetmek mümkün ve AI burada nakliye görevini yürütüyor.

Gölgeler ve FOV(görüş alanı) için yeni grafik seçenekleri eklenerek performans geliştirildi.

Ayrıca bitkilerin eğilmesi ve koparılması için sistem revize edilmiş. Böylece ürünün yok edilmesi ve biçerdöver ile bitki arasındaki etkileşimde fark edilir hale getirilmiş.

Catle and Crops’ın sonraki güncellemesinde hayvancılık ve besleme tanıtılacak. Bunu takiben resmi Erken Erişim aşamasını başlamatmak için daha fazla hata düzeltmesi ve geliştirme uygulanacak. Ayrıca Steam’de kullanılabilir olacak. Diğer adımlar ise iş süreçleri ile yeni makineler ve ürün çeşitliliğinin optimizasyonu olacak.

Değişiklikler listesi:

Yenilikler;

  • Claas Axion 940 traktörü eklendi.
  • Hawe SLW 50T römork eklendi.
  • Mısır sılajı için Claas Jaguar 960 biçerdöver + Orbis 900 mısır tablası eklendi.
  • Çiftliğin arkasına sılaj yığını eklendi.
  • Mod desteği yeniden düzenlendi: Modlar artık Belgelerim/My Games/Cattle and Crops/Mods klasörüne yer alacak ve editörde değiştirilecek.
  • Dinamik motor tabanlı doldurma objeleri: voxel teknolojisi doldurmayı dinamik ve yığınların oluşturulmasını daha gerçekçi yapıyor.
  • Jaguar için sidebar butonlar eklendi. Özel olarak kullanıcı eylemlerine römork çağırma/gönderme eklendi.
  • Direksiyonun normal pozisyonuna ne kadar hızlı geri döneceğini ayarlayan kontroller ekranındaki “Direksiyon hassasiyeti ” Slider eklendi.
  • Grafik seçeneği “Shadow”: Gölge değerleri artık ayarlanabilir(Off, Low, Medium, High, Ultra)
  • Oynanış seçeneklerine görüş alanı  “FOV”: ego perspektifi, kokpit perspektifi ve makinelerin dışındaki görüş alanı genişliğini ayarlamaya yarar.
  • Ürünler makinelerle karşılaştığında gerçekçi bir şekilde kenetlenir veya bükülürler ve kesme ünitesine çekildiğinde doğru şekilde bükülürler
  • Bir görev başlarken ek pencerede “Creating mission content” görevin yüklendiği gösteren mesaj çıkacak.
  • Dolum yapmak için biçerdöver ve rmork koordine edilecek. Biçerdöverin borusu boşaltmayı yapacağı römorkun konumuna göre otomatik yönlenir.
  • Çiftliğine arkasına hasatı boşaltabileceğiniz yeni bir silo eklendi.
  • Editör ayarlarında kullanıcı eylemleri için Slider devre dışı bırakılabilecek.
  • 9 olası pivot noktalarının bileşen dönüşümleri için Script editörde metod eklendi.
  • TankTankLoad & TankUnload kontrolörü bir deponun bir tank ile doldurulmasını ve boşaltılmasını düzenler. AI depo dolduğunda reaksiona girer ve dışarı çıkar.

 

Hata düzeltmeleri;

  • On-board ekran kartlarında saat doğru formatta gösterilecek.
  • Daha küçük çarpışma şekillerine sahip makineler için araç doğma geliştirildi. (örnek; Hammer CornKing)
  • Işık durumları artık bir ekipman bağlandığından hemen aktarılır.
  • Bir görev hala devam ederken yeni harita başlatıldığında çökme sorunu düzeltildi.
  • Geceleri artık gökyüzü titremeyecek. Düzeltildi.

Değişimler;

  • Ürünlerin büyüme mantığı, aşaması şu anda bitki türü başına göre hesaplanıyor ve alanın tamamı için hesaplanmayacak şekilde ayarlandı.
  • Direksiyon aksı ve direksiyon dönüş zorluğu artık ekipmanların hızına da bağlı olacak. 20 km’den fazla hızla sürerken veya geri gelmede bazı araçlar için direksiyon devreden çıkartılıyor.
  • Büyüme aşaması tamamlandığında görev durumu “fruit” kısmında bu hesapta sadece ilerlemesi gösterilir bitki türü gösterilmez.
  • Direksiyon simidi artık normalleştirilmiş direksiyon değerine sahip (-1.0 to +1.0)
  • Araçların farları yeniden düzenlendi ve artık daha gerçekçi kaplamalara ve renklere sahipler.

Cattle and Crops için SimülasyonPark ana konusunu takip edebilirsiniz. Tartışmaya katılabilir, oyun hakkında içerik paylaşabilirsiniz.

SimülasyonTÜRK

2 Comments

Leave a Reply
  1. Ya artık normal geliyor haberi ilk açtığımdaki düşünce kesin ertelemişkerdir diyorum ve baktığımdada direk öle olduğunu anlıyorum bune yahu kaçıncı erteleme bu

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Euro Truck Simulator 2’de Scania S ile İtalya DLC’sinin Çevre Yolları Tanıtıldı!

Astragon’ın Simülasyon Oyunlarında Büyük İndirim Var!