in , , ,

World of Trucks Sözleşmeleri Soru & Cevap (Online İşler, Multiplayer ve dahası)

World of Trucks Sözleşmeleri Soru & Cevap (Online İşler, Multiplayer ve dahası)

SCS Software cevabı çok merak edilen önemli soruları cevapladı.

world_of_trucks_question_and_answers

Euro Truck Simulator 2‘nin 1.22 güncellemesiyle aktif olan World of Trucks Sözleşmeleri ve diğer konuları kapsayan bir soru&cevap blog yazısı bu akşam yayımlandı.

1.22 açık beta sürecinde olduğu için her türlü hata raporunu resmi forumdan iletebiliyorsunuz.

http://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=174 Buradaü üye olup aşağıda belirtilenlere dikkat ederek oyunda bulduğunuz hatayı konu açarak onlara iletebilirsiniz.

  • Neler olduğu açıklayan ayrıntılı bir yazı
  • game.log.txt dosyası
  • game.crash.txt dosyası (eğer bir kilitlenme çökme oldusa)
  • net.log

Belgelerim/Euro Truck Simulator 2 klasörüne bu dosyaları bulabiliyorsunuz.


 

Soru & Cevap

Soru: Neden tüm sözleşmeler için aynı 6 saat sınırı var?
Cevabına gelirsek: Şu anda ilk testler sırasında kısa bir zaman penceresi olduğundan süre sınırını sabitlenmiş durumda.  Beta güncellemeleri boyunca birden çok sunucu yeniden başlatıldı, eğer başta daha uzun teslimat süreleri olsaydı oyuncular için sinir bozucu olabilirdi bu nedenle orta süreli teslimatlar var. Gelecekte bu zaman sınırı işe bağlı olarak ayrı ayrı belirlenecek bu fonksiyonu gelecekte arttırmayı planlıyorlar. Sözleşme teslimat sınırları gelecekte oynanışa sıkı bir şekilde uygulanacak ve eğer kargo süresi sona ererse neler olacağına dair çeşitli sonuçlar olacak(bunun için lütfen beklemede kalın diyorlar)


Soru: World of Trucks işlerinde neden teleport(ışınlanma) yapılmıyor?
Cevap: Bu gayet anlaşılabilir, gelecekteki World of Trucks güncellemesinde bunu mümkün kılacaklar.  Bunu başlatmak için mümkün olan en basit “hızlı iş” tipi ile kurulumu başladı.

Soru: Tek oyunculu oyundan çok oyunculuya dönüştürmeyi planlıyor musunuz?
Cevap: Varolan tek oyunculu oyun yanında World of Trucks isteğe bağlı olarak oluşturulan bir katman olarak görülmektedir. Standart oyunda tek oyunculu deneyimi geliştirmeye ve daha fazla özellik ve içerik eklemeye devam edecekler. Fakat bunun elden geçirilmesini istemiyorlar World of Trucks sonunda zengin bir alternatif “metagame” sunmalıdır ancak kontrollü oyuncular arası etkileşimin olacağı Sanal Kamyon Şirketleri oluşturma imkanı ve en sonunda ortak bir multiplayer oyununda aynı dünya paylaşmak konvoylar yapmak mümkün olacak.

Soru: Tüm World of Trucks sözleşmeleri için 90km/s hız limiti zorunluluğu var. Ben bunu pasifleştirmek istiyorum. Neden yapamıyorum?
Cevap: SCS ekibi bu soruyu şöyle cevaplıyor; World of Trucks geleceği itibariyle birçok oyuncunun aynı evreni paylaştığı bir platform. Tüm oyuncuların aynı statüde olduğundan emin olmaları gerekiyor ve bu nedenle eşit fırsatları yanı sıra sınırlamalar da var. Şu anda oyunanışın bazı yönleri arasındaki dengeyi ayarlamaya çalışıyorlar. Oyuncunun tercihlerine göre deneyimini özelleştirmek için yetenek kazandırılıyor. Her koşulda oyuncular için adil bir düzen olması gerektiğini vurguluyorlar.

Soru: World of Trucks’ta başladığımız şehri değiştirebilecek miyiz?
Cevap: Beta sonra yeniden seçmek mümkün olacak. Ancak bunu gerçekten yapmak zorunda olmadığınızı orada uzun vadeli bir sonucu yok bu nedenle başlangıç yerini yanlış seçme gibi bir durum söz konusu değil. Bu seçim sadece World of Trucks işlerini başlatmak için gereklidir. (Başlangıç seçimleri önemli değil sadece online işleri aktif etmek için var)

Soru: World of Trucks sözleşmelerinde neden İskandinavya’dan işler yok?
Cevap: World of Trucks şu anda sadece ana oyuna bağlanır. Oyuncuların sabırlı olmasını bu sistem üzerinde zaten çalıştıklarını belirtiyorlar. Going East, İskandinavya ve gelecekteki harita DLC’leri World of Trucks’ta bağlantılı olacak.

Soru: WOTR Tima ve Oyun zamanı konseptleri hakkında kafam karıştı, neden başka bir saat tanıtıldı biz zaten oyun zamanını kullanıyorduk?
Cevap: Başlangıçtaki geribildirime dayanarak oyun ve site üzerinde World of Trucks zamanını geliştirmek gerekiyor. Tüm sistemi gerçek zamana dayalıdır mantıksal nedenlerden dolayı sıkıştırılmış oyun zamanında değildir. Oyunu oynayan binlerce insan varken aynı kalıcı iş paylaşımı,  onların her faaliyetlerini koordine etmek için yerel oyun zamanını kullanılamazmış. Ve zaman kavramının küresel olarak daha iyi anlaşılması için Koordine Edilmiş Evresel Saat kullandılar. Tüm sunucular World of Trucks saatini kullanıyor fakat oyuncunun isteğine göre bu oyunda yerel saat olarak ayarlanabiliyor. Bunun üzerinde çalışmaya devam ettiklerini belirtiyorlar. (Kısacası WOTR Time herkesin eşit zaman dilimi.)

 

Soru: World of Trucks sözleşmeler sayfasında ne kadar para alacağımız görünmüyor?
Cevap:Bunun ilk adım olduğunu kalıcı online sistem ile standart tek oyunculu oyunu birleştiren karışım olduğunu belirtiyorlar. SCS ekibi daha sonra World of Trucks içerisinde farklı oranlar ve maliyetleri kullanarak(gerçek dünyaya yakın) ayrı bir ekonomi sistemini tanıtacak, bu hızlandırılmış tek oyunculu oyunun ihtiyaçları zaten birkaç yıl önce kuruldu.  Bunun biraz şu anda kafa karıştırıcı olabildiğini ancak World of Trucks sözleşmelerinden oyun içinde para alabildiğinizi fakat bunun sonsuza kadar böyle olmayacağını belirtiyorlar. (Online ekonomi sistemi ile gerçek dünyaya yakın bir para kazanma, işletmet maliyetleri gelir gider vb. daha gerçekçi bir yapı oluşacak)

Soru: WOTR işlerinde neden yakıt tüketimi gösterilmiyor?
Cevap: Bunun üzerinde çalışılıyor ve beta sonunda eklenebileceğini umuyorlar. Yakıt tüketimi ve ilişkili giderlerin uygun kullanımı  bir sonraki World of Trucks aşamasının parçası olacak. Şu an bunu sunucuya bildirmek henüz mümkün değil bu kesintilere neden olabilirmiş.

Q: World of Trucks’ta haritada görülebilecek sonraki işi seçme ekranı olacak mı?
A: Biz bunu görmek istiyoruz diyor ve bunun üzerinde çalıştıklarını belirtiyorlar.

Ekstra

Q: Volvo kamyon seslerine ne oldu??
A: Şu an ses efektleri dengelemesi için cilalama aşamasında. Bilhassa kabin içi sesleri gerçekten de dengesiz durumda. Oyuna son gerçek kamyon ses kayıtlarının eklenmesi sürüyor.


–1.22 betası tamamlandığında World of Trucks nedir? Ne iş yarar? konulu geniş bir anlatım videomuz sizlerle olacak. SCS Software, World of Trucks platformu artık oyuna entegre etti ve sürekli yeni özellikler kazandırılacak.

SimülasyonTÜRKWorld of Trucks

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Construction Simulator 2015 için Alman Kanserli Çocuklar Vakfına Özel DLC!

Cityconomy İlk İnceleme ve Oynanış (Video)