PC Gamer Nisan 2015: SCS Software ve American Truck Simulator Röportajı
Connect with us

American Truck Simulator Haber

PC Gamer Nisan 2015: SCS Software ve American Truck Simulator Röportajı

PC Gamer Nisan 2015: SCS Software ve American Truck Simulator Röportajı
SCS neler düşünüyor? American Truck Simulator’da bizi neler bekliyor?

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

PC Gamer Nisan 2015: SCS Software ve American Truck Simulator Röportajı

SCS neler düşünüyor? American Truck Simulator’da bizi neler bekliyor?

 

Ünlü oyun dergisi PC Gamer‘ın UK(Birleşik Krallık) versiyonunda SCS Software CEO’su Pavel Sebor ile yapılan kısa bir röportaja ve American Truck Simulator’a yer verildi. Oyunla ilgili bilgiler paylaşıldı. SCS’nin düşüncüleri alındı.

 

Derginin dijital sürümünü satın alabiliyorsunuz. PDF olarak veriyorlar. PC Gamer, American Truck Simulator için 4 sayfa ayırmış. İlk iki sayfada devasa bir ekran görüntüsü var.

Dergide bulunan bilgiler daha önce de açıklanmıştı. Kısa bir özetini sizler için geçeceğiz. American Truck Simulator ve şirketin diğer oyunları hakkında bilmediğimiz pek bilgi yok. Ama yetkili bir isimden yeniden duyuyoruz.

american-truck-simulator-pc-gamer-magazine-april2015-1

 


SCS Software CEO’su Pavel Sebor’ın önceki oyunların satış potansiyelinin sınırlı olduğu ama Euro Truck Simulator 2’nin bu başarısının hepsini şaşırttığı açıklamasına yer verilmiş.

Euro Truck Simulator 2’de Steam devler arasında rahatça girmeyi başardı. (Call of Duty ve DayZ gibi) Steam’in mevsimlik satış sistemi sayesinde bu oldukça kolay olmuş. Büyük indirimler geliyordu.

SCS’nin bir sonraki durağı ABD oldu. American Truck Simulator PC’ye Ağustos ayında gelecek.(Kesin bir çıkış tarihi değildir)

Bir yılı aşkın bir süredir American Truck Simulator üzerinde çalışıyorlar. Fakat Amerika’nın büyüklüğü göz önüne alındığında onlar sadece başladılar!

Onların küçük takımları için medyanın koskocaman olduğunu belirtiyorlar. “Bu hızda bizim seçtiğimiz ölçek ve detay seviyesinde tüm kıtayı oluşturmak için belki bir on yıl gerekir” diyor.

american-truck-simulator-pc-gamer-magazine-april2015-6

Onların çözümü parça oyunlar yayınlamak, Euro Truck Simulator 2 için yayınlanan Going East ve İskandinavya genişlemeleri gibi American Truck Simulator için de böyle yapacaklar.

Kazançların artmasıyla bu çalışmaları hızlandırmayı umuyorlar.

Her iki oyunda sürekli olarak teknoloji ve özellik paylaşımı olacak ve güncellenecek.

Euro Truck Simulator 2’de çoğunlukla gri otoyollar ve yeşil alanlar varken American Truck Simulator’da ülkenin çeşitli manzaralarından yararlanacaklar.

Tozlu çöl yollarından yağmurun şiddetli The Douglas bölgesine gidebileceğiz. SCS, sadakatle ülkenin ambiyansı ve coğrafyası yeniden oluşturmaya çalışıyor.

Gerçekten zor bir şekilde oyunda tüm yerleri gerçekçi olarak tasvir etmeye çalışıyorlar.

Sebor açıklamasında “Bir çöl olsun yemyeşil gür bir orman, dağlar ya da ovalar. Biz hepsine sahip olacağız” diyor.

Büyük geliştirme stüdyolarının Amerika genelinde araştırmaya gitmek için bahaneye ihtiyacı yok ama SCS o lükse sahip değil.

Prag’taki ofislerinde sadece 20 çalışanı oldukları ve her şeyin şirket içinde yapıldığı açıklanmış.(sadece American Truck Simulator için)

Onlar online olarak buluyor. Google Street View uygulamasının onlar için büyük bir kaynak olduğunu belirtmişler. (Google bu projesiyle bütün dünyayı internete aktarıyor. Sokak sokak, cadde cadde tüm yollar bu şekilde aktarılıyor) Sebor, “internet çağında ofis koltuğu bırakmadan yüksek kalitede referans görüntüleri bulabilirsiniz” diyor.

Buna rağmen bir Amerikalı kamyon üreticisin davetini kabul edip onların kamyonuyla bir fotoğraf çekim oturumu var.

“Kamyonlar elbette bu simülatörlerin gerçek yıldızlarıdır” diyor PC Gamer

ABD ve Avrupa kamyonları arasındaki farklar oyunun gelişimini nasıl etkiliyor diye sormuş.

Avrupa’da araç uzunluğu ile ilgili çok sıkı düzenlemeler varmış. Yani Amerikan tarzı kamyonlara ekstra yük koyulabilir buna AI trafikte dahil. Yapay zeka trafiği de buna göre düzenlenecek.

Ayrıca uzun buruna sahip olan Amerikan kamyonlarına genellikle bir çift ilave ayna yerleştirilir.

Kabinde 5 aynaya sahip olması oyuncunun ana görünümü ve yansımaları için daha fazla kaynak harcamak demekmiş. Kısacası bu da optimizasyon sorunlarını doğuyor.

Yeni özelliklerle ilgili SCS’nin masasında bir sürü fikirin çizimi var, bazıları serinin hayranları tarafından talep edilmiş.

*”Biz çift dorseli kamyonlar(double-trailer), kamyonların kirlenmesi ve bir yıkama ihtiyacına daha fazla çeşitli tuning seçenekleri ve ilave araç tiplerine bakıyoruz” diyor. “Fakat bunu sadece bir oyuna getirmek istemiyoruz.” diyerek her iki oyunda da yani American Truck Simulator ve Euro Truck Simulator 2 olmasını istediklerini açıklıyor.

“Biz oyuncuların her iki oyunda American Truck Simulator ve Euro Truck Simulator 2’de onlara keyif vermek istiyoruz.”

 

american-truck-simulator-pc-gamer-magazine-april2015-3

Ağırlık istasyonları olacak ancak American Truck Simulator’a özel olarak. ABD’de kargoların devlet düzenlemeleri ile uyumlu olduğunu doğrulamak için onları durdurmak zorundamış. “Yolculuğunuza devam etmeden önce parka çekip ölçmelisiniz” diyor.

“Bu gibi daha ayrıcalıklı özellikleri gelişim devam ettikçe ortaya çıkarmak bekliyoruz.”

World of Trucks yani Kamyonların Dünyası onların online topluluğu bu ekonomi iş sisteminde önemli bir faktör olacakmış.

Şu an insanlar sadece fotoğraf paylaşmak için kullanıyor ama bu Amerrican Truck Simulator çıkışı ile daha da derine inecek. Kalıcı profiller, takım işbirliği vb. Euro Truck Simulator 2 ve American Truck Simulator ile sanal şirketlerin kurulması hedefleniyor. Bu soru onlara gelmiş. Onlar da bir MMO gibi olacağını bu yönde gittiklerini açıklamış.

 

american-truck-simulator-pc-gamer-magazine-april2015-4

Yeni oyunun başlığı “Amerikan” her zamanki gibi bir kısaltma değildir. SCS Software, American Truck Simulator’da gelecek genişlemelerle Amerika Birleşik Devletlerini aktarmayı istiyor. Onlar kıtayı daha da kapsamayı hedefliyor.

Meksika ve Kanada yüksek önceliklikli bir hedeftir. Nüfus büyüklüğüne göre Kanadalıen aktif kamyon simülasyonu oyuncu gruplarındandır.

Teksas’tan sınırdan Meksika içine ve Kanada’ya gitme fikrini seviyorlarmış. Bu arada birkaç güzel manzarayı vermeyi istiyorlar. (Üç farklı bölgede farklı manzaralar, yollar ve daha fazlasını görüp daha çok zevk alacağız)

american-truck-simulator-pc-gamer-magazine-april2015-2

 



 

Bilgilendirme;

Çıkış tarihi kesinleşmemiştir. Ağustos, Eylül, Ekim bilinmiyor. İlk sürümde daha fazla şehir de olabilir. Ardından Arizona paketi yapmak istiyorlardı. Ayrıntılı bir oyun olacağını yazmıştık. Onlar tüm manzarayı aktarmak istiyor. Farklı eyaletlerden geçerken o atmosferi hissetmemizi sağlayacaklar. Genişleme paketleri ile tüm kıtaya yayılacaklarından söz ettiler ve bu on yıl sürebilir. Aynı açıklamalar Euro Truck Simulator 2 içinde geçerlidir. Özellikler bakımından bazı farklar elbette olacak ama aynı şekilde gelişecektir. Güncellenmeye devam edecektir. Gelirlerinin artması onların daha hızlı bir şekilde çalışmalarını sağlayacaktır.

İlk sürümde Kaliforniya eyaleti olacak. Nevada’nın bir kısmı olabilir.

Yeni haberlerde görüşmek üzere!


 

Kaynak: PC Gamer Nisan 2015 Derginin dijital sürümünü satın alabilirsiniz.


 

Ayrıca okumanızı ve izledimeniz istediğimiz konular;


 

American Truck Simulator Türk Topluluğu www.americantrucksim.com

SimülasyonTÜRK

Reklam
Yorum yazmak için tıklayın

Cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

American Truck Simulator Haber

American Truck Simulator’ın Washington Eyaletindeki Şehirlerin Simgesel Noktaları [Ekran Görüntüleri]

SCS Software bu haftayı American Truck Simulator’ın Washington eyaletindeki şehirlerin simgesel noktaları bir blog yazısı ile aktardı. 10 ayrı ekran görüntüsünde Washington şehirlerindeki önemli ve görülecek yerler karşımıza çıkıyor.

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

SCS Software bu haftayı American Truck Simulator’ın Washington eyaletindeki şehirlerin simgesel noktaları bir blog yazısı ile aktardı. 10 ayrı ekran görüntüsünde Washington şehirlerindeki önemli ve görülecek yerler karşımıza çıkıyor. SCS yazıda gerçek dünyada ki ortamları oyun dünyasına aktarmanın her zaman ki zorluğundan bahsediyor. Burada 1:20 ölçekte bir harita hazırlandığı için birçok teknik ve pratik sınırlamalara takılınıyor. Oyunculara ellerinden geldiğince en gerçekçi ortamda araç kullanmalarını sağlayan sürükleyici bir deneyim oluşturmak için birkaç geliştirme hilesi(aslında püf noktası) kullanıyorlarmış. Bu tekniklerden biri ise yerel mimariye ek olarak kendine özgü farklı noktalar ve oluşturup yerleştirmekmiş. Doğal veya insan yapımı yapılar olabilirmiş. Ekran görüntülerine dikkatli baktığınızda ne demek istediklerini daha iyi anlayacaksınız.

Panoramik fotoğraf;

Aşağıda eyaletin şehirlerinde bulunan küçük figür heykellerden eyaletin her yerine uzanan büyük köprülere kadar boyut ve şekil olarak büyük ölçüde farklılık gösteren simgesel noktalar var. Bölgeyi bilenlerin hemen tanıyacağını umuyorlar. Bizce Oregon’daki şehirlere daha fazla canlı duruyor. Washington eyaletinde bir sürü önemli firmanın genel merkezi ve ofisleri bulunuyor. Belki çoğumuz biraz küçük olması nedeniyle hemen hemen Oregon ile aynı bir ortam bekleyeceğiniz umuyor ancak yeni ekran görüntüleri yayınlandıkça bunun pek de öyle olmadığını fark ediyoruz.
 

Steam’de istek listenize eklediniz mi? SCS ne demişti? Daha erken çıkacak! 😀 Bu tarz yazılarla eklentinin şu an ne durumda olduğunu az çok anlıyor gibiyiz. Ayrıca trafikte çift dorseli yapay zeka da dikkatinizden kaçmasın. İrili ufaklı bir sürü güzel nokta var. Muhtemelen Oregon’da yaptığım gibi ilk oynanışta sanki gerçekten oraya gitmiş bir turist gibi davranacağım. Fotoğrafı çekilecek çok güzel yerler var. Uçak biletimizi yılın hangi ayına alsak acaba?

 

 

American Truck Simulator forumu için buraya tıklayabilirsiniz.

SimülasyonTÜRK

Okumaya devam edin

ETS 2 Genel

ETS 2 için Önerilen Süspansiyon Fizik Ayarları [Video]

1.33 güncellemesi ile başlayan fizik iyileştirmelerinden sonra SCS Software gerçek bir TIR davranışı alabilmemiz için çeşitli fizik ayarları önermişti. Bu videoda hepsini bulabileceksiniz.

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

ETS 2 için Önerilen Süspansiyon Fizik Ayarları [Video]

1.33 güncellemesi ile başlayan fizik iyileştirmelerinden sonra SCS Software gerçek bir TIR davranışı alabilmemiz için çeşitli fizik ayarları önermişti. Bu videoda hepsini bulabileceksiniz.

Bu ayarları uygulayabilmek için konsol kısmına girebiliyor olmanız gerekiyor(Belgelerim/EuroTruckSimulator2/config.cfg açıp uset g_developer “1” ve uset g_console “1” satırlarının bu şekilde açık olmasına dikkat edin ardından oyun içerisinde “é” tuşuna basarak açabilirsiniz.).

g_truck_stability 0 (Bu kodu yazdığınızda çekici dengesi sıfıra iniyor. Gerçekte olduğu gibi davrandığı belirtiliyor. Oyun içi arayüzde henüz ayarı eklenmedi.)
g_trailer_stability 0 (Dorse dengesidir.)
g_suspension_stiffness 0 (1.33 ile eklenen bir seçenektir. Konsol kısmından yapılıyor. Çeşitli oranlarda kullanabilirsiniz. Örnek; 0.5, 0.7, 0.1)

Süspansiyon sertliği dışında çeşitli özellikler önümüzdeki güncellemelerde eklenmeye başlarsa oyuncuların uzun süredir istedikleri araç fizikleri yavaş yavaş oluşmaya başlayabilir.Bu ayarları yaptıktan sonra elbette ani dönüş, keskin virajlar, araç şasisi ve dorse tüm sürüşü daha çok etkiliyor. Eğer çeşitli fizik modları kuracaksanız olaylar yine değişir. Ayrıca bu ayarlamalar her araçta etkili oluyor. Modlu bir araç kurduğunuz da geçerli oluyor ancak davranış yine mod yapımcısının yaptığı ayarlara farklılık gösterebilir. Ben uzun süredir bu şekilde kullanıyorum ve keyif alıyorum.

Uyarı! American Truck Simulator için de geçerlidir. Orada da aynı kodları deneyebilirsiniz. Videomuzda her şeyi anlattık iyi seyirler!

Uyarı! Bu konsol kodları oyun sürümlerinden bağımsızdır. Yeni bir oyun güncellemesinde değişmez. Hep geçerli kalır ancak SCS Software çeşitli güncellemelerde bu fizik ayarlarını geliştirdikçe performansı değişecektir.

Videoda yeni eklenen MAN TGX Euro 6 üzerinden anlattık. Ama temelde yeni Scania S&R çekicileri temel alınarak geliştirilmiş. Hepsinde geçerli oluyor.

Öte yandan bu fizik önerileri Squirrel’ın bu videosunda gösterilmişti.


SiSL fizik sisteminin gelecekte nasıl olabileceğini anlatmıştı.

 

SimülasyonTÜRK

 

Okumaya devam edin

American Truck Simulator Haber

American Truck Simulator – 1.34 Güncellemesi [Video]

SCS Software, ATS’nin 3. çıkış yıldönümü kutlama yayınında birçok bilgi paylaştı. 1.34 güncellemesinin özelliklerini hem test edip hem de son gelişmelerden bahsediyoruz. Interinational LoneStar ve Freightliner Cascadia araçları bu yıl çıkıyor. Washington eyaleti çok daha erken çıkacak, yıl sonunda ise Utah yayınlanacak. Daha neler neler….

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

SCS Software, ATS’nin 3. çıkış yıldönümü kutlama yayınında birçok bilgi paylaştı. 1.34 güncellemesinin özelliklerini hem test edip hem de son gelişmelerden bahsediyoruz. Interinational LoneStar ve Freightliner Cascadia araçları bu yıl çıkıyor. Washington eyaleti çok daha erken çıkacak, yıl sonunda ise Utah yayınlanacak. Daha neler neler….

1.34►https://www.simulasyonturk.com/american-truck-simulator-1-34-guncellemesi/
Canlı yayından bilgiler► https://www.simulasyonturk.com/american-truck-simulatorin-3-yildonumu-canli-yayinindan-bilgiler/
Steam sayfası ►https://store.steampowered.com/app/270880/American_Truck_Simulator/
ATS forumu►https://park.simulasyonturk.com/c/kamyon-parki/american-truck-simulator

 

 

Haber

American Truck Simulator – 1.34 Güncellemesi

Okumaya devam edin

Bir rica…

Sitemizde Adblocker kullanmamanızı rica ediyoruz. Sizi rahatsız edecek reklamlara yer vermiyoruz. Yayının devam etmesi için Google reklamlarının desteğine ihtiyacımız var.

Açılır Menü

Advertisement
Advertisement

Son Yorumlar

Trendler