in , ,

Farming Simulator 22, Mevsimler ile birlikte resmen duyuruldu!

Farming Simulator 22, Mevsimler ile birlikte resmen duyuruldu!

Farming Simulator 22, Mevsimler ile birlikte resmen duyuruldu. Giants Software sonunda mevsimler özelliğini resmi olarak entegre etti! Farming Simulator 22 çiftçilik simülasyonu artık İlkbahar, Yaz, Sonbahar ve Kış mevsimlerine sahip olacak. GIANTS Software seride ilk kez FS 22 ile birlikte kendi başına yayınlayacak. Paylaşılan CGI teaser videosu ve oyun içi ekran görüntüleri ile hem mevsimleri hem de iyileştirme yapılan alanları görüyoruz.

Farming Simulator 22 orijinal olarak dahil edilen Mevsimler özelliği ile PC, Mac, PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One ve Stadia platformları için 2021 Sonbaharında yayınlanacak. Giants Softare yeni oyunu bağımsız bir şekilde hem geliştiriyor hem de artık kendi yayınlıyor.

CGI tanıtım videosu

 

Yeni ekinler, yeni haritalar, yeni makineler, yeni markalar ve daha fazlası Farming Simulator 22’de olacak. Ve sonunda yıllardır talep edilen ardından FS 19 ile yarı resmi bir şekilde dahil edilen Mevsimler özelliği resmen geliyor! Artık hem kar yağışı dahil olmak üzere mevsimler döngüsünü FS 22 çiftçilik simülasyonunda görebileceğiz. Hepsi bu kadar olmasa da diğer özellikler önümüzdeki süreçte duyurulacak.

İki yeni haritaya ek olarak FS 19 için son yayınlanan Erlengrat haritası da dahil ediliyor. 100’den fazla otantik tarım markasının 400’den fazla makine ve aracı ile tarım, hayvancılık ve ormancılıkta hiç olmadığı kadar eğlence sunacak.

Kısaca: Farming Simulator 22’de çok çeşitli yeni eklemeler ve her zamankinden daha çok özgürlük ile daha fazla derinlik sunulacağı belirtiliyor.

Motor yükseltmesi performans ve gerçekçiliği artırıyor!

Farming Simulator 22, GIANTS Engine 9‘da geliştiriliyor ve daha gerçekçi bir AI davranışı ile daha zengin dünyalar gibi çeşitli önemli iyileştirmelerle birlikte geliyor. Oyun motorunun FS 19’da olduğu gibi tekrar güçlendirilmesi sayesinde FS 22’de daha fazla olanak sunuyor. Yüke bağlı olarak motorların kademeli olarak yankılanması, vites seçimi ve ton değişiklikleri ile seslerin daha gerçekçi olması örnek olarak gösterilmiş.

Performans konusunda iyileştirmeler var! Windows için DirectX 12 desteği, çoklu çekirdek optimizasyonu, kaplama akışı, occlusion culling ve temporal anti-aliasing gibi diğer optimizasyonlar ile FS 22’yi tüm sistemlerde güçlendirecek. Daha karmaşık modlama özelleştirmesinin de temeli atılıyor ve ayrıca yeni nesil konsollarının sınırlarını zorlamak için gelişmiş slot kullanımını da getiriyor.

FS22 ile daha fazla bilgi önümüzdeki haftalardan itibaren paylaşılmaya başlanacak.

Özel bir videomuz yayına girecek ve orada değerlendireceğiz. Şimdiden yeni ayrıntıları görmek zor olmuyor. Toprak dokuları değiştirilmiş çünkü FS 19’da bir eklenti ile toprak tipleri getirilmişti bunların farkını görmek hoş olacak. Lastik izleri genel olarak iyileştirilmiş ve daha dinamik olmuş. Ancak dinamik arazi yapısı ile ilgili herhangi bir şey yok. FS 22’nin ana özelliği Mevsimler’in gelmesi ve planladıkları iyileştirmelerin yapılarak oyun motorunun güçlendirilmesi olmuş. Ekran görüntülerinde bize göstermek istedikleri bazı ayrıntılar var. Arazinin hem ekim öncesi hem de sonrasındaki görünümü daha iyi hale getirilmiş. Hayvan modelleri geliştirilmiş ve cinsleri olacak gibi görünüyor. AI davranışlarının iyileştirilmesi bu gibi yanlarını daha gerçekçi yapacak.

Farming Simulator 22 forumu açıldı! Buraya tıklayın.

SimülasyonTÜRK

One Comment

Leave a Reply

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DCS World v2.7 Beta – 3D Volumetrik Bulutlar Güncellemesi İlk Uçuş! (A-29B Hürkuş)

Farming Simulator 22 Duyuruldu! Dört Mevsim sonunda geliyor! (video)