in , ,

Farming Simulator 19 ve FS 17’nin Direkt Grafik Karşılaştırması!

Farming Simulator 19 ve FS 17’nin Direkt Grafik Karşılaştırması!

Yeni ekran görüntüleri grafik farkını ortaya koyuyor. Buyrun teknik açıklamaya…

Merakla beklenen Farming Simulator 19 için dün heyecan verici ekran görüntüleri paylaşıldı. Malum yeni oyunda Giants Engine‘de bir sürü geliştirme yapılmış ve grafik motoru yenilenmişti. Geçtiğimiz hafta paylaşılan ilk oyun içi ekran görüntüsünden sonra heyecanımız daha da artmış farklı açılardan çekilmiş görüntüleri beklemeye başlamıştık.

Giants Software, Giants adlı oyun motorunda Farming Simulator 19 için birçok iyileştirme yaptığını ve sonuçlarının etkileyici olduğunu yeni blog yazısında teknik terimlerle açıklıyor. Özellikle post-processing olarak adlandırılan özelliklerde birçok şey olmuş. HDR render/oluşturma sayesinde renklerin tam spektrumunu aynı anda görüntülememizi sağlayan sistem ile birlikte eklenen Bloom sayesinde ışıkların aydınlatması çok daha gerçekçi oluyor. SSAO özelliği ile birlikte oyundaki tüm nesneler yeni Light Scattering/Işık Saçılma tekniği sayesinde gerçekçi bir şekilde kendi gölgelerini oluşturabiliyor. Yeni dinamik gökyüzünde güneş artık bir ışık kaynağı görevi görüyor ve Voxel tabanlı 3D nesne olan bulutlar ışığı artık kesin olarak gerçekçi bir şekilde yansıtabiliyor.

Ve sonra olarak yüzey dokularına da bazı geliştirmeler yaptıklarını belirten Giants Software takımına göre farklı yüzeyler artık sadece daha gerçekçi görünmeyecek ayrıca ışık aydınlatmasına farklı tepkiler verecek ve materyale bağlı olarak ışı az, çok ya da güçlü ve zayıf yansıtabilecek. Bunların çok fazla teknik terim içerdiğinden oyuncular için karşılaştırmalı ekran görüntüleri sunuluyor.

FS 17 Platinum Edition ve FS 19 burada karşılaştırılıyor.

Farming Simulator 17 Platinum sürümü ile gelen Güney Amerika haritası Estancia Lapacho’nun hem FS 17 hem de FS 19’da nasıl göründüğünü aşağıdan bakabilirsiniz. Tüm ekran görüntüleri günün aynı saatinde aynı yerde çekilmiş.

 

NOT: FS 19 henüz tamamlanmadığı için tüm görüntüler çok erken alpha aşamasına ait. O yüzden gelecekte değişiklik gösterebilir. Bitmemiş bir ürünün ekran görüntüleridir.

 

Beğendik mi?

Işık her şeydir desek? Işık kaynaklarında yapılan bu geliştirmeler yukarıdaki görüldüğü gibi farkı ortaya koyuyor. Fakat alpha aşamasına ait olması sebebiyle bazı anormallikler görebilirsiniz dikkate almayın. Araç modelleri yukarıda görüldüğü gibi artık kaliteli görünecek. Limandaki karşılaştırma bütün farkı ortaya koyuyor.

Önümüzdeki haftalarda bu gibi ekran görüntüleri yayınlanmaya devam edilebilir.

https://youtu.be/ce0mBwSaA30

 

 

SimülasyonTÜRK

7 Comments

Leave a Reply
  1. Oyun alpha’da böyleyse full sürümda kim bilir nasıl gözükür çok güzel grafikte ve kaplamalarda beya artış var Rust’ın kaplamalarına benziyor gibi

  2. nedense bana pek inandırıcı gelmedi özellikle 2. fotoğrafta sanki photoshopla düzenlenip yeniden atılmış gibi

  3. Keşke bu kadar iyi olsa gelen oyun içi görüntüde.
    En önemlisi de artık gerçekçi dinamik zemin sisteminin gelmesi lazım, buğdaylar sadece resim şeklinde değil bildiğin 3 boyutlu olması lazım, yapabilecek güç ve paranız var yapın artık şunu lütfen sayın giants.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pure Farming 2018’in Yol Haritası Açıklandı

Fernbus Simulator Geliştirici Günlüğü #20 [Video]