in ,

Cattle and Crops’ın Geliştirici Günlüğü Soru-Cevap #2

Cattle and Crops’ın Geliştirici Günlüğü Soru-Cevap #2

Şu an ne durumlar? Neler olacak?

13 Şubat’ta Steam erken erişim süreci başlayan Cattle and Crops için yeni bir geliştirici günlüğü soru&cevap yazısı paylaşıldı. Resmi forumlarında gelen önemli sorulara bu yazıda cevap veriliyor. Tüm soru&cevapları aktarıyoruz. Yararlı bilgiler var.

İşçilerin çeşitli objelerin etrafında dolaşması konusunda gelen bir soruya MBB takımı tarlaların ve yolların üzerindeki objelerin etrafından dolaşımının planlandığını cevaplıyor. Otonom sürüşün çok kapsamlı bir konu olduğu ve öncelikli olarak tarlalardaki ve yollardaki temel manevraların sorunsuz çalıştığından emin olmaları gerektiği belirtiliyor. Şu aşamada işçilerin sürerken objelerin farkına varması ve onların etrafından dolanarak gidebilmesi için çalışılıyormuş.

Çalışan bir GPS cihazı olacak mı? MBB takımı makineler ve binalar için ekipman gibi objelerin planladığını söylüyor. Ayrıca burada GPS modülü ve modunun da olacağı ekleniyor. Şifreli GPS’in zaten şu an işçi tarafından kullanıldığı belirtiliyor.

Dinamik zemin final/nihai sürümünde mi? Bu soruya hayır olarak cevap veriliyor. Henüz bitmeyen bu özelliğin şu an gördüğümüz mozaikleme teknolojisinin teknik temeli olduğu belirtiliyor. Şu anda zeminin fiziksel davranışının da bir prototip olarak görülebileceği belirtilirken gelecekte ıslaklık ile ilgili farklı etkiler ve tepkiler gösteren zemin/toprak çeşitlerinin olacağı ekleniyor.

Sanal gerçeklik cihazları yani VR desteklenecek. Şu an Oculus geliştirme seti ile ilgili testlerin sürdüğü belirtilmiş. Ancak daha iyi bir destek için kullanıcı arayüzü ve kullanma gibi birçok bölümünün değiştirilmesi gerekiyormuş. Bu nedenle bu özellik muhtemelen 1.0 sürümünde yer almayacak.

İşçilerin headland işlevi çalışacak mı? Bu işlevin bir sonraki güncellemelerde kullanılabilir olacağı belirtilmiş. Bu özellik ile makineler tarlalarda çalışırken headland’leri göz önüne alacak ve tarlanın dışında bir dönüş yapmayacak. Editörde ise ikiden fazla ön taraf oluşturma mümkün olacak.

Ağaçlar veya çitler gibi nesneler için çarpışma özelliği gelecek. Çarpışmanın etkinleştirilmesi oyuncuya bağlı olacak. Bunu seçenekler panelinden değiştirebilecek. Ayrıca ağaçlar ve onların hal değişikleri de yeniden düzenlenmektedir.

Bir işçi çalışırken zamanı hızlandırabilir miyiz? Bu özellikte işçinin tüm görevlerini hızlı bir şekilde yapması planlanmakta. Bunu yapmak için güncel ve gelecekteki çalışma adımlarımızı düzgün bir planlamamız gerekiyor. Böylece zamanı hızlandırdığımızda işçiler birbiriyle çakışmayacak veya benzer konular…

A noktasından B noktasına basit sürüş içerilecek mi? Otopilot özelliği artık mevcut. Haritada bir nokta belirleyip traktörün oraya gitmesini sağlayabilirsiniz. Bu özellik yalnızca oyuncunun oturduğu araçta çalışıyor. AI(yapay zeka) için otonom sürüş menü aracılığıyla verilebiliyor. Ek olarak araçları transfer etmek için “transport task” oluşturulabiliyor.(Haritada noktayaı seçip traktöre döndüğünüzde N tuşuna basın kendisi gidecek 😀 )

İşçilerin kullandığı araçlarda mibzer ya da bulamaç tankı gibi ekipmanların doldurulması için çözüm önerisi istenmiş. İşçilerin otomatik olarak eğer tank boşsa tohum veya gübre alabildiği şeklinde cevaplanmış. Ekim, sulama gibi malzemeler bittiğinde dolayısıyla durmayacağı ve yine otomatik olarak alacağı belirtiliyor.

 

Cattle and Crops forumu için tıklayın.

SimülasyonTÜRK

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Farmer’s Dynasty Yeniden Satışa Sunuldu!

Pure Farming 2018’in Grafikleri Değişecek ve Yeni Bilgiler! [Önizleme]