American Truck Simulator Oregon DLC'si Ekim 2018'de Çıkacak!
Connect with us

American Truck Simulator Haber

American Truck Simulator Oregon DLC’si Ekim 2018’de Çıkacak!

SCS Software resmen açıkladı. American Truck Simulator’ın Oregon isimli eyaletin bulunduğu harita genişleme DLC’si neredeyse tamamlanmış.

Simülasyon Türk

Yayınlama zamanı:

Tarih:

American Truck Simulator Oregon DLC’si Ekim 2018’de Çıkacak!
SCS Software resmen açıkladı. American Truck Simulator’ın Oregon isimli eyaletin bulunduğu harita genişleme DLC’si neredeyse tamamlanmış. Geliştirici takım birkaç hafta içinde bitiş çizgisine ulaşacaklarına eminmiş. Bu nedenle yayınlama tarihi hakkında spesifik bilgi veriliyor.
Oregon DLC’sinin Ekim 2018’de çıkacağı belirtiliyor.

Ana özellikler;

  • 5,000 milden fazla oyun içi yol
  • Portland, Salem, ve Eugene dahil olmak üzere 14 büyük şehir
  • Park etmek ve yakıt doldurmak için 13 büyük özel dinlenme ve kamyon durakları
  • Yolların etraflarında birçok küçük dinlenme alanı ve moteller
  • 700’den fazla tamamen yeni 3D varlık
  • 25 Özgün, karmaşık ve gerçekçi özel yapım kavşaklar ve eyaletler arası(Interstate) kavşaklar
  • 17  yeni yerel şirket ve sanayi
  • Hem doğal hem de insan yapımı çok bilinen önemli noktalar – Mt. Hood, Thor’s Well, Crater Lake, Crooked River Valley, Yaquina Head Lighthouse, Youngs Bay Bridge …
  • Oregon’a özgü başarımlar

Steam’de istek listenize ekleyebilirsiniz. Fiyat şu an bilinmiyor.

American Truck Simulator forumu için tıklayın.

SimülasyonTÜRK

Reklam
2 Comments

2 Comments

  1. Samet

    Eyl 12, 2018 at 21:25

    Specıal transport bundan hemen sonra cıkar bence onunla ılgılı bır blog paylassalar ıyı olur

  2. Chrome Deagle

    Eyl 13, 2018 at 00:06

    merakla bekliyorum bu dlc’yi

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ETS 2 Genel

ETS 2 ve ATS için 1.32 Güncellemesi Tamamlandı!

Kişisel dorse sahipliği özelliğinin bulunduğu 1.32 güncellemesinin açık betası sona erdi. Tam sürüm tüm kullanıcılar için yayınlandı. An itibariyle Euro Truck Simulator 2 ve American Truck Simulator için 1.32 güncellemesini indirebilirsiniz.

Simülasyon Türk

Published

on

ETS 2   ve ATS için 1.32 Güncellemesi Tamamlandı!

Kişisel dorse sahipliği özelliğinin bulunduğu 1.32 güncellemesinin açık betası sona erdi. Tam sürüm tüm kullanıcılar için yayınlandı. An itibariyle Euro Truck Simulator 2 ve American Truck Simulator için 1.32 güncellemesini indirebilirsiniz. SCS’in belirttiğine göre yaptıkları en büyük oyun güncellemelerinden biri olmuş. 10 Ağustos’ta başlayan açık beta süreci 17 Eylül 2018 itibariyle sona erdi. Bir sürü geri bildirim alındı, çeşitli sorunlar yaşandı ama topluluğun da desteğiyle üstesinden gelindi.

 

 

Euro Truck Simulator 2’nin 1.32 güncellemesi konusu burada;

Euro Truck Simulator 2 – 1.32 Güncellemesi

American Truck Simualtor’ın 1.32 güncelleme konusu burada;

American Truck Simulator – 1.32 Güncellemesi

 

Değişiklikler listesi;

  • Kişisel dore sahipliği eklendi (daha fazlası burada)
  • Kapsamlı Kullanıcı Arayüzü değişiklikleri (Ana menü, şirket yönetim ekranları, araç&dorse galerileri ve diğerleri)
  • İş filtreleri yeniden tasarlandı
  • Bazı eski römorklar tamamen yenilendi.
  • AI(yapay zeka) kamyonları için güç ve hava hortumları eklendi.(İsteğe bağlı seçilebilir)
  • Renderlama(işleme) hızlandırıldı
  • Otomatik el freni için seçenek getirildi artık varsayılan olarak kapalı olacak(ışınlandığında, oyuna girdiğinde otomatik el freni çekiliyordu)

sadece ATS’deki özellikler:

  • Yeni yollar eklendi: US-550 (NM), US-95 (AZ), US-191 (AZ), Clifton city (AZ)
  • Birkaç yer yeniden yapılıp tasarlandı(örnek I5-I80 kavşağı)
  • 53ft uzunluktaki römorklar California’da gizlendi(beşinci tekerlekten arka aksa kadar 40+ feet)

sadece ETS2’deki özellikler:

  • AI trafik için Scania 2016 eklendi
  • B-double römork türleri eklendi.
  • Almanya haritasının bir kısmı güncellendi (daha fazlası için)
  • Işıklandırma iyileştirmeleri yapıldı(ATS ile senkronize)
  • Fransa’nın bazı yollarında hız sınırı 80 km/s yapıldı

 

Modlar için uyarı!

Dorse kargo mantığı tamamiyle yeniden tasarlandı(yük verileri, römork verileri, ekonomi ve benzer veriler). Bu nedenle çoğu mod için uyarlama çalışması yapılması gerekiyor. 1.32 güncellemesi için herhangi bir betaya girmenize artık gerek yok. Otomatik olarak Steam’de güncelleme inecek.

Birkaç gün için Steam sürüm olmayan ETS 2 için (perakende olan) güncleleme hazır olacak.

 

Videolar;

 

 

 

 

 

 

SimülasyonPark’ta Euro Truck Simulator 2 ve American Truck Simulator forumlarına ulaşabilirsiniz.

 

SimülasyonTÜRK

Continue Reading

ETS 2 Genel

SCS On The Road: Krone dorsesi ile bu hafta Zolder pistine gidiyorlar!

SCS Software’ın sim trailer adını veridiği simülatör dorsesi yollarda dolaşmaya devam ediyor.

Simülasyon Türk

Published

on

SCS On The Road: Krone dorsesi ile bu hafta Zolder pistine gidiyorlar!

SCS Software’ın sim trailer adını veridiği simülatör dorsesi yollarda dolaşmaya devam ediyor. Geçtiğimiz hafta Prag’daki yarışlara katılmışlardı şimdi ise her yıl Almanya’nın Hannover şehrinde düzenlenen en büyük ulaşım fuarı IAA 2018‘e katılacakları için römork modelini Krone markasının Werlte tesislerinde değiştirmişler.

Aslında fuarın bir hafta öncesinde oraya park edilmeliymiş ama 15-16 Eylül’de Belçika’nın Zolder pistinde FIA ETRC 2018 yarışları var. Bu nedenle ek 4D haraketli koltuğu Krone markasının standına yerleştireceklermiş.

Prag yarışından fotoğraflar;

Kamyon Parkı forumunda Euro Truck Simulator 2 ve American Truck Simulator oyuncularını bulabilir. Güncellemeleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.

SimülasyonTÜRK

Continue Reading

American Truck Simulator Haber

American Truck Simulator – Oregon Eyaletinin Portland Şehrinden Görüntüler

Simülasyon Türk

Published

on

American Truck Simulator – Oregon Eyaletinin Portland Şehrinden Görüntüler

Yeni blog yazısında Oregon eyaletinin en büyük şehri olan Portland’ın nüfuslu bir bölgenin ve çok önemli bir ulaşım merkezinin çekirdeği olduğuna değiniliyor. Çok sayıda sanayi ve büyük limanlara ev sahipliği yapmakta olan şehir ve eyalet için daha önceki blog yazılarından yola çıkarak bu tür özelliklerin sadece görünüş olarak değil de oyun içi ekonomisine de yansıtılması gerektiğini öğrenmiştik. SCS Software da zaten Oregon projesinin ilk araştırma aşamalarında bunun kolay bir iş olmadığını biliyormuş. Portland şehrinin içinden Willamette Nehri geçmesi nedeniyle “Köprü Şehri/Bridge City” deniliyormuş. Fakat burada SCS takımının birkaç köprü ile başa çıkmak zorunda kalması, arazinin optimizasyonu için topolojiyi yarıya bölerek birçok miktarda yansıtıcı suyla uğraşması gerekmiş. Bu nehir üzerinden geçen köprüler aynı zaman kritik öneme sahip çünkü ulaşım ağının omurgasını oluşturuyormuş. Yani 3D kartı oluşturmak ve zorlamaları için birçok sayıda aday geometrisi bulunuyor. Takım burada Portland’ı ele geçirmek için çok çaba ve zaman harcamış. Kabul edilebilir bir kare oranı elde etmek için için düzeni ve tasarımı optimize etmek gerçekten çok zor olmuş. Tüm bu uğraşların sonucunda açıklamaya göre aldıkları sonuçtan memnunlar ve bir kamyon şoförü tarafından görüldüğünde hedefledikleri doğru izlenimi verebilen bir şehir tasarladıklarına inanıyorlar.

 

Steam

 

 

ATS – Oregon DLC ana konusu için buraya tıklayın.

 

SimülasyonTÜRK

Continue Reading

Açılır Menü

Facebook

Advertisement
Advertisement

Son Yorumlar

Trendler