in ,

American Truck Simulator – Oregon DLC’de Odun Üretim Zinciri

American Truck Simulator – Oregon DLC’de Odun Üretim Zinciri

Ağaçlara tomruklara oradan keresteye keresteler de aşhap ürünlere ya da evlere dönüşüyor….

 

SCS Software yeni blog yazısında oyun içi ekonomisi içerisinde çok önemli bir noktaya değiniyor. American Truck Simulator‘ın yaklaşan Oregon eyaleti genişlemesinde sizlerin de bildiği gibi ormancılık endüstrisini gerçek hayatta olduğu gibi aktarmaya çalışıyorlar. SCS’in oyunları ve ekibi olgunlaşıp büyüdükçe bu oyunlarda çoklu projelere ve özelliklere odaklanabilmek için oyun dünyasındaki üretim zincirleri ve yerel endüstrilere daha fazla önem veriyorlar. Ekonomiyi yeterli miktarda ve sağlılık tedarik edip bununla birlikte talep dengesini sağlamak için yine yeterli miktarda yeni tür kargo ve tesis getirmenin küçük bir görev olmadığını vurguluyorlar. Bunu daha uzun vadeli bir hırs olarak gördüklerini ancak SCS’in hedefinde teslimatların oyuncular tarafından daha mantıklı olması için kesinlikle gerekli olduğuna inanıyorlar. Genellikle A noktasından yine B noktasına yönlendirilen rastgele yükler kavramından aşamalı olarak uzaklaşacaklarını belirtiyorlar. Oregon genişlemesi ile ağaç-odun-ahşap işleme lojistik zincirine özel önem veriliyor. Oregon ekonomisinin bu ilginç ve karakteristik bir parçası oyuna eğlenceli bir katkı sağlayacağına inanılıyor. Tomruk, kereste ve ahşaptan üretilen mamul ürünler gibi bir ormandaki ağaçlardan ortaya çıkan yüklerle hem kırsal alanlar hem de kentin ve diğer eyaletlerin kentsel bölgelerine seyahat edilecek.

Daha önce birkaç video yayınlanarak odun işleme zinciri gösterilmişti. Şimdi ise daha ayrıntılı ekran görüntüleri ile Oregon’ın odun işleme tesislerine yakından bakıyoruz. Ekran görüntülerinde yoğun tomruk alanları, kirli kereste fabrikaları, mobilya fabrikasının yanı sıra yeni evlerin şantiye alanlarını görebilirsiniz.

New Mexico ile başlayan daha anlamlı teslimatlar Oregon eyaleti ile ayrıntılı bir şekilde geliyor. Çevredeki tesislerin ihtiyaçlarını mantıklı yüklerle karşılayacağız. Ormanın derinliklerinde kesilen ağaçlardan tomrukları alıp kereste fabrikalarına ardından keresteleri alıp ya inşaat yapılan bir şantiyeye ya da bir mobilya fabrikasına götüreceğiz. Bunu tüm eyaletlere yapabileceğiz.

American Truck Simulator Oregon DLC ana konusu için buraya tıklayın.

SimülasyonTÜRK

3 Comments

Leave a Reply

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ETS 2 – 1.31 İçin Bitirilmiş Kayıtlı Oyun – Bilal Profili

FarmCon18’de Farming Simulator 19 için Yeni Bilgiler Paylaşıldı