American Truck Simulator - 1.31 Güncellemesi
Connect with us

American Truck Simulator Haber

American Truck Simulator – 1.31 Güncellemesi

Fiziksel olarak simüle edilmiş dorse kabloları, Tiago geçidi, geliştirilmiş aynalar ve daha fazlası!

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

American Truck Simulator – 1.31 Güncellemesi

Fiziksel olarak simüle edilmiş dorse kabloları, Tiago geçidi, geliştirilmiş aynalar ve daha fazlası!

SCS Software, American Truck Simulator‘ın 1.31 güncellemesinin açık betasını bugün başlattı. ETS 2 için ise 1.31 açık betası önümüzdeki günlerde çıkacak. Güncelleme oyunların birçok alanında yeni şeyleri bir araya getiriyor. Kamyon gerçekçiliğine odaklananlar için simüle edilmiş dorse kalboları ve aynaların işlevselliğinin iyileştirilmesi ile birlikte Yosemite Milli Park içinden geçen CA-120 yolunu keşfetme imkanı geliyor. Son olarak da üç farklı versiyonla alttan boşaltmalı yeni dorse(bottom dumper) ekleniyor. Ayrıca bazı küçük değişiklikler de var. 1.31 oyuncuların isteği olan birkaç öğeyi de getiriyor. İş ve kargo arama için yeni filtre seçenekleri, gösterge panelinde yolculuk verileri için daha iyi hassasiyet ve tonlarca çeşitli düzeltmeler ve ayarlamalar. Bunun dışında kayda değer bir değişiklik ise oyunu yeniden yüklediğimizde veya yeniden başlattığımız ya da oyunun içerisinde aracı bir yere taşıdığımızda kamyonla doğuyor olma durumunda park freni daima AÇIK olarak ayarlandı. Böylece araç istemeden kendi kendine hareket etmeye başlamayacak.

Tools ve mod kategorilerinde bazı değişiklikler de var. Şu an SCS Software’ın harita tasarımcıları dokuları, materyalleri ve bitkileri yol parçalarına uygulama konusunda büyük bir teknolojik değişimin ortasında. Tabi bu özellik daha da ileriye giden mod yapımcıları için de geçerli olacak. Bellek ve disk alanını korumak için önceden tasarlanmış desenler ile “stamps” konsepti kullanılırken artık bunu terk etme kararı alınmış. Bunun sonunda harita tasarımcıları yüzey özelliklerini bir “fırça” ile boyayabilecek(bilenler anlayacaktır daha kolay olacak). Bu harita tasarımına daha fazla özgürlük ve esneklik getirecek bir özellik. Bir harita tasarımcısısı belirli bir arazi özelliğine ihtiyaç duyduğunda üzerindeki çalışmayı daha etkili hale getirebilmelidir şeklinde açıklanmış. Ancak harita modlarının yeni sisteme yeniden uyarlanması ve kaydedilmesi gerekiyor. Harita içe aktarma(import) kodunun temizlenmesiyle birlikte çok eski(4.38 formatlı) haritalara destek sona erdirildi. Bu nedenle artık o modlar(en son Şubat 2017 tarihinde kaydedilmiş) oyuna aktarılamayacak.

1.31 açık betasının bug/hata forumu burada, geri bildirimlerinizi gönderebilirsiniz.

Nasıl katılırım?

Öncelikle isteğe bağlıdır. Bu özellikler nihai sürüm değildir.

Steam > Oyun Kütüphanesi > American Truck Simulator üzerine gelip sağ tıklayın Özellikler penceresini açıp BETALAR sekmesine gelerek public_beta 1.31 seçin. ŞİFRE girmenize gerek yoktur. Güncelleme yüklenmeye başlayacaktır.

ANA ÖZELLİKLER:
  • Çekici ve dorse(ler) arasında güç ve hava kabloları/hortumları
  • Ayna işlenmesinin iyileştirilmesi(Baş pozisyonuna dayalı FOV, doğru kavisli aynalar)
  • Yosemite milli park üzerinden geçen yeni yol eklendi (CA-120)
  • Yeni dorse (alttan boşaltmalı)
Küçük Değişiklikler:
  • İş arama bileşenlerinde ve iş seçimi ekranında yeni filtreleme sistemi(daha sonra eklenecek)
  • Çekici doğduktan sonra otomatik olarak el freninin çekili/AÇIK olması(g_park_brake_init)
  • Tarih ve saate dayalı Screenshot/Ekran görüntüsü isim formatı
  • Yolculuk verilerinin hassasiyetinin artması (gösterge paneli görüntüleme)
  • Tork konvertörünü/aktarmasını kilitleme düzeltildi
  • Tek iş ve galerilerde önceden tanımlanmış hasarlı çekiciler düzeltildi
  • Dorse hasar raporlaması düzeltildi
  • HDR interpolasyonu düzeltildi
TOOLS/ MOD:
  • Harita editöründe yeni arazi fırçası
  • Eski haritaların desteğinin sona erdirilmesi(fırçalar yüzünden pre 4.38 formatlı olanlar)
  • Mirror_data
  • Bir dorse tek başına kaydedilir veya kaydedilmez.
  • Değişken vites uzunluğu
  • Çekici galerilerinin çekicileri artık listede olmayacak, oyun dizininden verilen tüm verileri okuyacak.
  • Direksiyon simidi modelinde bağımsız dönebilir direksiyon simidi
  • Eski özellikler için bitirilen destek

 

American Truck Simulator – 1.31 Güncelleme forum konusu için buraya tıklayın.

SimülasyonTÜRK

Reklam
5 Yorum

5 Comments

  1. Avatar

    Soner

    Nis 14, 2018 at 00:51

    Kablo simülasyonu özelliği açık olduğu halde herhangi bişey olmadı kullandığım modlardan dolayı olabilir mi?

    • Simülasyon Türk

      Simülasyon Türk

      Nis 14, 2018 at 00:51

      modlardan olabilir modsuz kontrol edin

  2. Avatar

    Tolgahan Soylu

    Nis 15, 2018 at 05:53

    Yanlış yazmışsınız “Steam > Oyun Kütüphanesi > Euro Truck Simulator 2 üzerine gelip sağ tıkalyın Özellikler penceresini açıp BETALAR sekmesine gelerek public_beta 1.31 seçin. ŞİFRE girmenize gerek yoktur. Güncelleme yüklenmeye başlayacaktır.” Ets 2 üzerine değil Ats üzerine gelip yapılması gerek.

    • Simülasyon Türk

      Simülasyon Türk

      Nis 15, 2018 at 13:41

      Teşekkürler düzeltildi. Aceleden… 🙂

Cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

American Truck Simulator Haber

American Truck Simulator – Washington’da Uçurumlu Dağlık Orman Yolları

American Truck Simulator’ın Oregon eyaletinde çok sevdiğimiz orman yolları Washington’da daha iyi bir şekilde geliyor. Yakında çıkacak olan Washington harita genişlemesinde tarım endüstrisi ile birlikte ormancılık endüstrisi oyun içi ekonomide önemli rol oynuyor.

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

American Truck Simulator‘ın Oregon eyaletinde çok sevdiğimiz orman yolları Washington‘da daha iyi bir şekilde geliyor. Yakında çıkacak olan Washington harita genişlemesinde tarım endüstrisi ile birlikte ormancılık endüstrisi oyun içi ekonomide önemli rol oynuyor. Zorlu yollarda sürmek isteyenlere de seslenenecek olan Washington eyaletindeki tomruk üretme alanları bugün paylaşılan ekran görüntüleri ile tanıtıldı. Burada tonlarca tomruk ve talaş ile birlikte ağır iş makinelerini taşırken uçurumlu yollardan geçeceğiz. Ayrıca harita tasarımcıları için yeni bir program aracı geliştirilmiş. Artık arkaplan manzaralarını oluşturma sürecinde yapılan yenilik ile daha iyi tasarlayabilecekler. Aşağıdaki görüntülerde dağ yollarını oluştururken bundan faydanlanmışlar. Dikkatli baktığınızda ormanlar, dağlar ve genel olarak çizilen ufuk ile birlikte ATS’de harita tasarımı bir adım daha ileri gidiyor. SCS Software’ın aynı adımları araç sayısında da atmasını bekliyoruz. 🙂
 
Paranoramik ekran görüntüleri

Steam

 
American Truck Simulator forumu için buraya tıklayabilirsiniz.
 
 
SimülasyonTÜRK
Okumaya devam edin

ETS 2 Genel

SCS On The Road Takvimine Avusturya Eklendi

SCS On The Road takvimine Truck Event Avusturya eklendi. SCS Software’ın simülatör dorsesi 29 Haziran 2019’da Avusturya kamyoncular tarafından düzenlenen bir etkinliğe katılacak.

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

SCS On The Road Takvimine Avusturya Eklendi

SCS On The Road takvimine Truck Event Avusturya eklendi. SCS Software’ın simülatör dorsesi 29 Haziran 2019’da Avusturya kamyoncular tarafından düzenlenen bir etkinliğe katılacak. Truck Event Austria 2019, Welser Messe alanında gerçekleştiriliyor. 27,500 m² alanda Avusturya, Almanya ve İsviçre’den 500’den fazla çekici bulunacak. ETS 2 ve ATS hayranları da fuarda SCS’in standını ziyaret ederek 4-dof hareketli koltuk simülatörünü test edebilecek. Ayrıca çeşitli hediyeler de dağıtılacakmış.

 

Okumaya devam edin

American Truck Simulator Haber

American Truck Simulator – Washington’da Modüler Endüstri Depoları

Yaklaşan Washington eyaleti paketinde yer alacak yeni endüstri depoları için prefab görüntüleri yayınlandı.

Simülasyon Türk

Yayınlandı

Tarih:

Yaklaşan Washington eyaleti paketinde yer alacak yeni endüstri depoları için prefab görüntüleri yayınlandı. Oyun içi ekonominin temel taşı olan bu modeller büyüklükleri ve kalitesi ile Oregon ve Beyond the Baltic Sea DLC’silerinde ilk kez gösterilmişti. Her geçen gün gelişen bu modüler prefabrik sistemi Washington eyaletinde de yer alacak. Her yükleme rıhtımı için kendi depolarını ve çevresini genel olarak orada ne varsa inşa ediyorlar. Ayrıca takımdaki her harita tasarımcısının yaklaşımı farklı olduğundan her depo alanı benzersiz oluyor. İleride Washington eyaletinde bulunan diğer endüstri binalarının da görüntüleri yayınlanacakmış. Burada tam olarak anlaşılmasa da Baltık şehirleri, sanayi ve depo alanlarında çok fazla prefabrik kullanılmıştı. Bu da görüntüyü ve atmosferi daha gerçekçi kılmış oldu. Önümüzdeki tüm harita paketlerinde bunu görebilecek olmak güzel.

 

 

Steam

 

SCS Software henüz Euro Truck Simulator 2’nin yeni harita genişlemesine ait görselleri paylaşmaya başlamadı. Romanya ve Bulgaristan’ın yer alacağını ipuçlarından biliyoruz.

American Truck Simulator forumu için tıklayın.

SimülasyonTÜRK

Okumaya devam edin

Bir rica…

Sitemizde Adblocker kullanmamanızı rica ediyoruz. Sizi rahatsız edecek reklamlara yer vermiyoruz. Yayının devam etmesi için Google reklamlarının desteğine ihtiyacımız var.

Açılır Menü

Advertisement
Advertisement

Son Yorumlar

Trendler