in ,

Fernbus Simulator Röportajı: Yeni Bilgi ve Ekran Görüntüleri

Fernbus Simulator Röportajı: Yeni Bilgi ve Ekran Görüntüleri

Alman GamesAry sitesinin sorularını cevapladılar.

fernbus-simulator-gamesary-interview1

TML Studios, Fernbus Simulator ile dikkatleri üzerine fazlasıyla çekti. Alman GamesAry sitesi geliştirici ekiple yaptığı röportajı bugün yayımladı. Türkçe olarak aktarıyoruz.

 

Bu fikri nasıl edindiniz? diye soruyorlar.

TML ekibi ise uzak mesafe tarzında otobüs simülasyonu fikrinin Aerosoft üst düzey proje yöneticisinden geldiğini açıklıyor. Yayıncı Aerosoft, Meinfernbus-Flixbus ile bir anlaşma yapmış. Somut bir konseptin hazırlanmasının ardından sonra Aerosoft ve TML Studios çalışmaya başlamışlar. Daha sonra yine Berlin’de Meinfernbus-Flixbus firması ile nihai kavramı tartışılmış.

fernbus-simulator-gamesary-interview2

Oyunda modlama mümkün değilse ne gibi güçlü durumlar var?

TML ekibi bu soruyu şöyle cevaplıyor; Amaçlarının Fernbus Simulator ve gelecekteki tüm simülatörlerde modlama desteğinin olmasını sağlamak. Fernbus Simulator’da doğrudan olarak mod serbest olmayacak. Modlama için ücretsiz bir yama yayınlanacak, bu mod eklentisi Epic Games tarafından onaylanmış bir şekilde Unreal Engine mağazasında yer alacak. Ayrı olarak yeni skin oluşturma ve yeni haritaları sağlanana assets/varlıklarla oluşturabileceksiniz. Unreal Editor farklı modelleri import desteğini sunuyor. Binalar, fenerler, banklar ve kendi varlıklarıyla böylece haritalara yeni objeler eklenebilecek.

fernbus-simulator-gamesary-interview3

Oyun ne zamandır geliştiriliyor ve gelişiminde ne tür zorluklar var?

Havok Vision Engine’den Unreal Engine’e geçişten beri 1 yıldır bu proje üzerinde çalıştıklarını bunun ana zorluk olduğunu belirtiyorlar. TML ekibi Unreal 4 ile mutlu olduklarını sadece eski çalışma yollarının yeni motorda farklı olduğunu buna adapte olmakta zorlandıklarını söylüyor. Ve hala öğrendiklerini ekliyor. Şu an son aşamadalarmış.

fernbus-simulator-gamesary-interview4Diğer simülasyonlara göre benzersiz yönleri neler? diye soruluyor.

TML ekibi öncelikle toplumun kalbinden geri bildirim aldı. Fernbus Simulator için üç öncelik belirlendi; sürüş fiziği, performan ve yapay zeka

Fernbus Simulator’da sürüş fiziği ve yapay zeka kendileri tarafından yazılmış. Performans her denemede gözden geçiriliyor. Kendi testlerinde 2 gerçek otobüs sürücüsü var. Firmanın kendi fizikleri de olduğundan.

Nisan ayında Aerosoft ile Fernbus Simulator beta testleri yapılacak.

Bunların dışında şimdiye kadar geliştirdikleri en iyi simülatör olarak vurguluyorlar. Harita ölçeklemesi 1:10 ama bu yine de  4.700km² alan demek ve 2000 kilometre’den fazla yol anlamına geliyor. 80 kez hızlandırılmış halidir. Bus & Cable Car Simulator: San Francisco’da bunu hayata geçirmişlerdi. Ve bol bol çeşitlilik olacak. Polis arabaları ve radarlarla hız kameraları gibi tamamen dinamik olarak oluşturulan diğer birkaç olay daha.

fernbus-simulator-gamesary-interview5Multiplayer modu olacak mı?

Gelecek simülatörlerde bu mod baştan dahil edilecek. Ama şu an Fernbus Simulator’da bulunmuyor.

Serbest oynama olacak mı?

Seçilen rotada serbest bir şekilde oynayabileceğiniz bir mod olacak.


 

KÜNYE

Geliştirici: TML Studios

Yayımcı: Aerosoft

Çıkış Tarihi: 2. Çeyrek – 2016 (Nisan-Mayıs-Haziran

Ortaklık: Meinfernbus Flixbus

Oyun Motoru: Unreal Engine 4

Lisans: MAN Lion’s Coach (2 ve 3 akslı modeller)

Harita: Almanya

Tür: Simülasyon (şehirler arası otobüs simülasyonu)

Platform: Windows


 

 

SimülasyonTÜRKFernbus Simulator

7 Comments

Leave a Reply
      • Ben bunlarin önceki oyunlarinida oynadim grafiklerde fazla değişme veya oynayışta bir farklılık olucağını pek zannetmiyorum. Daha iyi oyun zaten var Omsi 2 . O koca ve boş ağzını kapada boş hayatına dön .

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Türk Yapımı Firar: Yakın Dövüş Oyunu Steam’de Çıktı!

Forestry 2017 – The Simulation Çıktı!